Skocz do zawartości

Zarządzanie zwrotami - oferty? zlecenia serwisowe?

Polecane posty

Witam, 

co bym chciał uzyskać? Klienci przynoszą uszkodzone towary / uzgadniają coś mailowo / telefonicznie. Nie zawsze dana osoba jest w firmie i chcielibyśmy mieć całość uporządkowaną w jednym prostym procesie. Wydawałoby się, że będzie to Zlecenie Serwisowe... ale jest trochę przekombinowane? (widzę, ze w edycji widoku można sporo usunąć)

  1. Jest bardzo rozbudowane... w scenariuszu: zabrakło towaru > dosłać > nie dosłać > zwrócić pieniądze... > zwrócono / dosłano... Konieczność wypełniania wszystkich danych robi się nieco kłopotliwa. Czy da się ustawić które pola są wymagane?
    1. Znalazłem fajną funkcję Zlecenie do dokumentu... i mamy paragon, ale... choć paragony wystawione są do zamówienia a tam mamy dane jak imie/nazwisko, email to w zleceniu mamy tylko to co w paragonie... Nexo z jakiegoś powodu dopina do Klienta: nr zamówienia, ale już jest "ślepy" że do zamówienia powstała FV / paragon (nie imienny). Czy da się to zmienić aby w Kliencie zbierał się komplet informacji? w tym także np. wiadomości jakie wysłał - czy tu jednorazowo musimy dopinać do Klienta?
  2. Szukając paragonu wpisuje PA... i nexo pokazuje mi nr paragonu PA 5250... chociaż ostatnio dodawane były 50 000 dlaczego taki dziwny dobór (od najmniejszego?)?
  3. Widzę, że są automatyczne wiadomości do konkretnych statusów, można je edytować w szablonach wiadomości? wysyłają się automatycznie? czy pierw mamy wgląd? w którym momencie się wysyłają, jak ustawimy dany status i klikniemy zapisz? 
    1. 3a) czy da się np. ustawić, że pracownik ustawia: "zwrot pieniędzy", więc wysyła się do Pracownika nr 2 wiadomość, że ma zwrócić tyle a tyle... czy jak zarządzać informacją o niezbędnym zwrocie? 
    2. widzę, że jest coś takiego jak "przebieg" i można wprowadzić produkt - czy oznacza to zamiennik? i użycie tego wygeneruje wz? zdejmie ze stanu i rozliczy całość? jakim dokumentem?
  4. Czy mając własny system sprzedażowy (sklep - obsługujący, zwroty... mogę to zintegrować z nexo tak aby Klienci sami dodawali zgłoszenia w pierwszym etapie? 
  5. Widzę, że poprzez import zamówien baza Klientów spuchła nam do kilkunastu tysięcy rekordów, choć nie działamy zbyt długo... bardzo często są to Klienci jednorazowi - da się jakoś "archiwizować" kontakty które były raczej jednorazowe? 

 

Edit: 6. Czy da się zrobić aby Symbol serwisu nadawał się automatycznie? 

7. W polu przebieg mamy coś takiego jak użyty sprzęt. Z tego co widzę, generuje to "dochód" choć w naszym wypadku chcielibyśmy po prostu w prosty sposób np. wyciągać 2 taki sam produkt (jeżeli np. pierwszy był w stłuczce) bez generowania "przychodu". Czy tak się da? czy trzeba robić wydanie?

Edytowane przez Jakub Z
Dwa dodatkowe pytania ;)
Link to postu

Sporo tych pytań. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie:)

23 godziny temu, Jakub Z napisał:

Klienci przynoszą uszkodzone towary / uzgadniają coś mailowo / telefonicznie. Nie zawsze dana osoba jest w firmie i chcielibyśmy mieć całość uporządkowaną w jednym prostym procesie. Wydawałoby się, że będzie to Zlecenie Serwisowe... ale jest trochę przekombinowane? (widzę, ze w edycji widoku można sporo usunąć)

Od wersji 25 będzie możliwość dodania zlecenia serwisowego na podstawie wiadomośći e-mail poprzez menu wystaw dokument.

Cytat
  1. Jest bardzo rozbudowane... w scenariuszu: zabrakło towaru > dosłać > nie dosłać > zwrócić pieniądze... > zwrócono / dosłano... Konieczność wypełniania wszystkich danych robi się nieco kłopotliwa. Czy da się ustawić które pola są wymagane?

Na potrzeby dosłania, zwrotu pieniędzy może Pan dodać działanie do zlecenia serwisowego i przypisać je do osoby, która to zadanie powinna wykonać. Jeśli wykona zlecenie serwisowe może automatycznie przejść do kolejnego etapu (należy ustawić to w scenariuszu obsługi klienta). 

Od wersji 25 nexo będzie możliwość ustawienia w parametrach domyślnego scenariusza obsługi klienta jak również rodzaju co zmniejszy konieczność wypełniania wymaganych pól.

Cytat
  1. Znalazłem fajną funkcję Zlecenie do dokumentu... i mamy paragon, ale... choć paragony wystawione są do zamówienia a tam mamy dane jak imie/nazwisko, email to w zleceniu mamy tylko to co w paragonie...

tak gdyby to był paragon imienny to dane klienta zostałyby zaczytane do zlecenia serwisowego.

Cytat
  1. Nexo z jakiegoś powodu dopina do Klienta: nr zamówienia, ale już jest "ślepy" że do zamówienia powstała FV / paragon (nie imienny). Czy da się to zmienić aby w Kliencie zbierał się komplet informacji? w tym także np. wiadomości jakie wysłał - czy tu jednorazowo musimy dopinać do Klienta?

Nie bardzo rozumiem w czym jest problem? Może jakiś prosty scenariusz proszę napisać. 

Cytat
  1. Szukając paragonu wpisuje PA... i nexo pokazuje mi nr paragonu PA 5250... chociaż ostatnio dodawane były 50 000 dlaczego taki dziwny dobór (od najmniejszego?)?

sortowanie jest według ID z bazy. Czy sortowanie według numeru od największego do najmniejszego byłoby lepsze? Dla jednych tak dla innych pewnie nie. 

Cytat
  1. Widzę, że są automatyczne wiadomości do konkretnych statusów, można je edytować w szablonach wiadomości? wysyłają się automatycznie? czy pierw mamy wgląd? w którym momencie się wysyłają, jak ustawimy dany status i klikniemy zapisz? 

W scenariuszu obsługi klienta podpinamy szablony wiadomości pod konkretne etapy. Gdy zlecenie serwisowe zostanie zapisane na danym etapie to zostanie wygenerowana wiadomość na podstawie naszego szablonu.  W parametrach zleceń serwisowych może Pan zdecydować czy mają się wysyłać natychmiast, jeśli wyłączy Pan tą opcję, wiadomość zapisze się w Szkicach. W samym zleceniu serwisowym może Pan wybrać jakiego typu mają być generowane automatyczne powiadomienia, można również ustawić (brak), gdy np wybrany klient nie życzy sobie żadnych powiadomień.

Cytat
  1.  3a) czy da się np. ustawić, że pracownik ustawia: "zwrot pieniędzy", więc wysyła się do Pracownika nr 2 wiadomość, że ma zwrócić tyle a tyle... czy jak zarządzać informacją o niezbędnym zwrocie? 

wiadomości są generowane na adres e-mail klienta.  Najlepiej w takim scenariuszu dla wybranego etapu ustawić szablon działania. Jednak nie wiemy ile ktoś ma zwrócić pieniędzy tą informację musiałby chyba Pan sam dopisać do tego działania. Pracownik2 kończy to działanie i etap zlecenia  automatycznie zmienia się na kolejny (ustawienie robimy w scenariuszu obsługi klienta)

Cytat
    1. widzę, że jest coś takiego jak "przebieg" i można wprowadzić produkt - czy oznacza to zamiennik? i użycie tego wygeneruje wz? zdejmie ze stanu i rozliczy całość? jakim dokumentem?

Przebieg - przebieg naprawy. Dodajemy między innymi asortymenty, usługi które potrzebujemy do naprawy naszego urządzenia. Jeśli pyta Pan o zamienniki na czas naprawy to temat mamy zapisany do realizacji.

Cytat
  1. Czy mając własny system sprzedażowy (sklep - obsługujący, zwroty... mogę to zintegrować z nexo tak aby Klienci sami dodawali zgłoszenia w pierwszym etapie? 

Rozumiem, że ma Pan na myśli możliwość np przez klienta dodania zlecenia serwisowego poprzez www i aby w nexo zostało dodane zlecenie serwisowe? +  możliwość śledzenia postępów? 

Cytat
  1. Widzę, że poprzez import zamówien baza Klientów spuchła nam do kilkunastu tysięcy rekordów, choć nie działamy zbyt długo... bardzo często są to Klienci jednorazowi - da się jakoś "archiwizować" kontakty które były raczej jednorazowe? 

Może Pan takich klientów dezaktywować. Moduł Klienc, operacja Dezaktywuj

Cytat

 

Edit: 6. Czy da się zrobić aby Symbol serwisu nadawał się automatycznie? 

Może Pan automatyczne nadawanie symboli ustawić w parametrach zleceń serwisowych

Cytat

7. W polu przebieg mamy coś takiego jak użyty sprzęt. Z tego co widzę, generuje to "dochód" choć w naszym wypadku chcielibyśmy po prostu w prosty sposób np. wyciągać 2 taki sam produkt (jeżeli np. pierwszy był w stłuczce) bez generowania "przychodu". Czy tak się da? czy trzeba robić wydanie?

Może do zlecenia serwisowego wystawić rozchód wewnętrzny?

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
  • Lubię to 1
Link to postu
23 godziny temu, Jakub Z napisał:

I jeszcze jedno pytanie do 6: w danych urządzenia. Zaciągnęło mi dane z paragonu - nazwę, ale nie symbol... Zastanawiałem się o jaki symbol chodzi, ale chyba o produktu? Czy da się zrobić aby to też się wypełniało samo?

W tym kreatorze dodawania zlecenia serwisowego na podstawie dokumentu sprzedaży może Pan wybrać czy i co ma być kopiowane jako symbol.

  • Lubię to 1
Link to postu
Dnia ‎2019‎-‎03‎-‎01 o 15:02, Igor Bernakiewicz napisał:

 W tym kreatorze dodawania zlecenia serwisowego na podstawie dokumentu sprzedaży może Pan wybrać czy i co ma być kopiowane jako symbol.

Witam, to ja bym znów napisał kilka pytań (z racji długości pominąłem Pana odpowiedzi, gdzie temat unaje za wyczerpany :): 

  1. Wersja 25 (zwykle wersje są wiosenne / letnie, a 25 to...?)
  2. Pomyślałem, że nie chce za bardzo tematu komplikować i spróbuję z działaniami, które można dodawać do zwrotów (serwisowych nie da się?). Stworzyłem szablon zadania > zwrot gotówki z domyślnymi danymi... i nie wiem jak użyć ten szablon? Dodając zadanie dodaje mi się zwykłe zadanie i nie mam opcji wybrania tego z szablonu?  Rozwiązanie: Trzeba było zmienić Powiązany typ dokumentu.
    1. Znalazłem grupy szablonów co wydaje się super, ale nie mogę dodać grupy szablonu do zwrotu... / serwisowego:/  Nie da się? czy robię coś źle?
  3. W weekend mocniej poklikałem scenariusze i widzę wielkie możliwości. Dość fajne muszę przyznać. Trochę dla nas "za duże" ale jest do czego rosnąć ;) Brakuje mi tylko dwóch opcji dla zakończonych (sukces może być tylko przy jednym zakończeniu?)... bo reklamacje może się zakończyć: wymianą produktu / zwrotem środków. Oba to "sukces"? Da się to tak zrobić? ewentualnie do czego jest używany sukces? raportów jakichś?
  4. Sprawdziłem kreator dodawania z dokumentu i mam nazwa asortymentu > Symbol > Kod Dostawy > Opis pozycji > Wybierz
    Nazwę produktu i jego symbol mam wypełnione (gdy zaznaczam serwisowany produkt), poniżej są opcje kopiowania danych z asortymentu, ale nie ma tam symbol = symbol, a z jakiegoś powodu nie przenosi mi symbol w miejsce symbol :/
  5. Co do scenariuszy (z dodanym działaniem). Czy jak jest ustawiony na danym etapie domyślny pracownik - otrzymuje on jakieś powiadomienie? da się dodać 2 działania? 
  6. W temacie integracji - "Zlecenie serwisowe" w naszym serwisie by to był reklamacja / "ticket' i tam podobnie jak w zamówieniach chcielibyśmy przesylac częściowo uzupełnione dane (tzn. raczej na przyszlosc, ale zastanawiam się, czy taka opcja by była możliwa, że jak powstaje w zewnętrznym systemie "zlecenie serwisowe" to przez sferę, dodaje się zlecenie serwisowe danego typu? 
  7. A jeszcze mam pytanie do wykonywanego zwrotu do dokumentu (np. korekta), nie da się ustawić dodać zlecenia serwisowego? jedynie działania?

Więcej już nie piszę bo dużo ;)

Edit 8: 

W trakcie przygotowywania scenariusza pojawił mi się taki problem. Tworzę szablon wiadomości do którego dodaje się niewłaściwy podpis. Czy da się zarządzać podpisami w szablonach wiadomości? szukałem w autotekst ale nie znalazłem (swoją drugą szkoda że nie ma tam "wyszukiwarki").

 

Edytowane przez Jakub Z
Jeszcze jedno 8 pytanie ;)
Link to postu
4 godziny temu, Jakub Z napisał:

Witam, to ja bym znów napisał kilka pytań (z racji długości pominąłem Pana odpowiedzi, gdzie temat unaje za wyczerpany :): 

  1. Wersja 25 (zwykle wersje są wiosenne / letnie, a 25 to...?)

Wiosna:)

4 godziny temu, Jakub Z napisał:
  1. Pomyślałem, że nie chce za bardzo tematu komplikować i spróbuję z działaniami, które można dodawać do zwrotów (serwisowych nie da się?). Stworzyłem szablon zadania > zwrot gotówki z domyślnymi danymi... i nie wiem jak użyć ten szablon? Dodając zadanie dodaje mi się zwykłe zadanie i nie mam opcji wybrania tego z szablonu?  Rozwiązanie: Trzeba było zmienić Powiązany typ dokumentu.
    1. Znalazłem grupy szablonów co wydaje się super, ale nie mogę dodać grupy szablonu do zwrotu... / serwisowego:/  Nie da się? czy robię coś źle?

Grupy szablonów można wykorzystać w połączeniu z asortymentem. Proszę wejść w edycję wybranego asortymentu, przejść na zakładkę CRM i tam można wybrać grupę szablonów. Ułatwia podpinanie szablonów pod asortymenty. Na podstawie tak przypiętego szablonu będą powstawać automatyczne działania. Więcej o tym może Pan przeczytać w pomocy w programie wyszukując temat: Działania automatyczne do dokumentów :)

4 godziny temu, Jakub Z napisał:
  1. W weekend mocniej poklikałem scenariusze i widzę wielkie możliwości. Dość fajne muszę przyznać. Trochę dla nas "za duże" ale jest do czego rosnąć ;) Brakuje mi tylko dwóch opcji dla zakończonych (sukces może być tylko przy jednym zakończeniu?)... bo reklamacje może się zakończyć: wymianą produktu / zwrotem środków. Oba to "sukces"? Da się to tak zrobić? ewentualnie do czego jest używany sukces? raportów jakichś?

W tym przypadku proszę ustawić Stan Zakończone dla Wymiana produktu/ zwrot środków. Tylko jeden etap może mieć ustawiony domyślny sukces ponieważ to on będzie ustawiany, gdy zostanie wywołana w oknie zlecenia serwisowego operacja Zakończ sukcesem. 

4 godziny temu, Jakub Z napisał:
  1. Sprawdziłem kreator dodawania z dokumentu i mam nazwa asortymentu > Symbol > Kod Dostawy > Opis pozycji > Wybierz
    Nazwę produktu i jego symbol mam wypełnione (gdy zaznaczam serwisowany produkt), poniżej są opcje kopiowania danych z asortymentu, ale nie ma tam symbol = symbol, a z jakiegoś powodu nie przenosi mi symbol w miejsce symbol :/

Przepraszam wprowadziłem Pana w błąd. Nie można ustawić tam kopiowania do pola Symbol. Najprościej proszę w parametrach zleceń serwisowych ustawić automatyczne nadawanie symbolu.

4 godziny temu, Jakub Z napisał:
  1. Co do scenariuszy (z dodanym działaniem). Czy jak jest ustawiony na danym etapie domyślny pracownik - otrzymuje on jakieś powiadomienie? da się dodać 2 działania? 

Wszystko zależy od tego jak Pan ustawi szablon. Może Pan ustawić szablon jak niżej. Dzięki temu w temacie będzie Pan miał numer zlecenia serwisowego + nazwa urządzenia. Pracownik, który jest przydzielony do tego etapu ze zlecenia serwisowego, będzie wykonawcą dodanego automatycznie działania. Do działania przepisze się Klient. W opisie działania pojawi się opis problemu przekazany przez klienta, oraz diagnoza naszego serwisu. Działanie będzie dodane z datą z kontekstu i będzie trwało 8 godzin. Przypomnienie ustawione pojawi się w formie powiadomienia u wykonawcy działania. 

szablon.thumb.jpg.83133e33771fa05e5167756c357af2b7.jpg

4 godziny temu, Jakub Z napisał:
  1. W temacie integracji - "Zlecenie serwisowe" w naszym serwisie by to był reklamacja / "ticket' i tam podobnie jak w zamówieniach chcielibyśmy przesylac częściowo uzupełnione dane (tzn. raczej na przyszlosc, ale zastanawiam się, czy taka opcja by była możliwa, że jak powstaje w zewnętrznym systemie "zlecenie serwisowe" to przez sferę, dodaje się zlecenie serwisowe danego typu? 
  2. A jeszcze mam pytanie do wykonywanego zwrotu do dokumentu (np. korekta), nie da się ustawić dodać zlecenia serwisowego? jedynie działania?

Do dokumentów nie można dodawać zlecenia serwisowego poza kreatorem dostępnym w module zlecenia serwisowe: Dodaj zlecenie serwisowe do dokumentu. Można dodawać działania, również automatyczne. Może Pan ustawić w szablonie działania powiązany typ dokumentu korekta, następnie ten szablon podpiąć pod wybrany asortyment i jak teraz ten asortyment pojawi się na każdej korekcie to powstanie automatyczne działanie.

4 godziny temu, Jakub Z napisał:

Więcej już nie piszę bo dużo ;)

Edit 8: 

W trakcie przygotowywania scenariusza pojawił mi się taki problem. Tworzę szablon wiadomości do którego dodaje się niewłaściwy podpis. Czy da się zarządzać podpisami w szablonach wiadomości? szukałem w autotekst ale nie znalazłem (swoją drugą szkoda że nie ma tam "wyszukiwarki").

Podejrzewam, że wiadomość wygenerował pracownik, który ma swój własny podpis. Najlepiej byłoby gdyby Pan przypisał domyślne konto pocztowe w scenariuszu obsługi klienta, z którego będą wysyłane automatyczne wiadomości do klientów. Wtedy niezależnie od tego, który pracownik zmieniając etap w scenariuszu wywoła automatyczną wysyłkę, to zawsze wiadomość zostanie wysłana ze wskazanego konta w scenariuszu. Jeśli zaś chodzi o podpis to najlepiej dla takiego dedykowanego konta dodać podpis w szablonie wiadomości lub stworzyć podpis na koncie administracyjnym i wtedy można taki podpis przydzielić dla wszystkich użytkowników.

Domyslny_podpis.jpg.adc6f32ed695c9c8e7924f2be8bdd863.jpg

Link to postu
  1. Hmm… w takim razie jednak nie widzę jeszcze zastosowania dla Grup Szablonów. Zerknąłem do pomocy, ale nie ma przykładowego zastosowania. Kiedy można użyć grupę szablonu do asortymentu - chodzi o jakiś przykład z życia? (bardziej edukacyjnie pytam - jestem już tym userem, który wie, że nic nie wie ;) a) to już o kroków naście od średniozaawansowanego ;) 
  2. Chciałem skorzystać z Wysłane / Przelane... ale zorientowałem się, że wtedy nie ustawię automatycznej wiadomości, a chciałem zacząć takie rzeczy Klientowi komunikować (po wykonaniu przelewu, że wysyła się taki mail, a gdy wysłaliśmy to taka...). Chyba, że da się jakoś zrobić że w zależności od decyzji Czy wiadomości w takim razie da się warunkować, że jeżeli po drodze był krok X to wyślij wiadomość X, a jeśli zaliczono Y to wyślij Y? Czy może raczej powinienem to rozwiązać jakimś statusem ze scenariusza jak np. <<opis usterki>>… Wła
    1. Aj... właśnie zobaczyłem, że nie da się zaznaczyć wielu produktów na zleceniu serwisowym (może się da?):/ więc zlecenie serwisowe nie zadziała przy obsłudze zwrotów :/:(  chyba, że inny pomysł? czy dla działań też są scenariusze z mailami?
  3. W parametrach serwisowych KF mam tylko Numeracja zleceń serwisowych ewentualnie nazwa usługi jednorazowej. 

Było więcej, ale miałem awarię internetu ;)

Link to postu
23 godziny temu, Jakub Z napisał:
  1. Hmm… w takim razie jednak nie widzę jeszcze zastosowania dla Grup Szablonów. Zerknąłem do pomocy, ale nie ma przykładowego zastosowania. Kiedy można użyć grupę szablonu do asortymentu - chodzi o jakiś przykład z życia? (bardziej edukacyjnie pytam - jestem już tym userem, który wie, że nic nie wie ;) a) to już o kroków naście od średniozaawansowanego ;) 

Ma to ułatwić podpinanie wielu szablonów pod asortymenty, Tak aby nie musieć wybierać pojedynczo szablonów, mogę wybrać grupę i wszystkie szablony z tej grupy zostaną podpięte pod wybrany asortyment/asortymenty - jest zbiorcza operacja przypinania. Moduł Asortyment--->Zbiorczo--->CRM

Cytat
  1. Chciałem skorzystać z Wysłane / Przelane... ale zorientowałem się, że wtedy nie ustawię automatycznej wiadomości, a chciałem zacząć takie rzeczy Klientowi komunikować (po wykonaniu przelewu, że wysyła się taki mail, a gdy wysłaliśmy to taka...). Chyba, że da się jakoś zrobić że w zależności od decyzji Czy wiadomości w takim razie da się warunkować, że jeżeli po drodze był krok X to wyślij wiadomość X, a jeśli zaliczono Y to wyślij Y? Czy może raczej powinienem to rozwiązać jakimś statusem ze scenariusza jak np. <<opis usterki>>… Wła

Mógłby Pan ustawić scenariusz jak niżej:

image.thumb.png.5f343c5cb37ea5815ba1878c84c7b4ff.png

1 Etap Pracownik 1 decyduje co robimy Wymiana czy przelew.
Pracownik 1 wybiera Etap 2 lub Etap 4. Powstaje automatyczne działanie według szablonu działania z przypisanym konkretnym pracownikiem/wykonawcą działania. Odpowiednio Wymiana Pracownik 2, Przelew Pracownik  3
Gdy Pracownik 2 lub Pracownik 3 wykonał zaplanowane zadanie i kończy działanie, to wtedy automatycznie zlecenie przechodzi na kolejny etap, który generuje automatyczne powiadomienie w formie wiadomości e-mail (według przypisanego szablonu w naszym scenariuszu). Zlecenie serwisowe znów jest przypisane do Pracownik 1, który z odpowiednim etapem kończy zlecenie serwisowe.

Cytat
  1.  
    1. Aj... właśnie zobaczyłem, że nie da się zaznaczyć wielu produktów na zleceniu serwisowym (może się da?):/ więc zlecenie serwisowe nie zadziała przy obsłudze zwrotów :/:(  chyba, że inny pomysł? czy dla działań też są scenariusze z mailami?

Chodzi o to że gdy dodajemy zlecenie serwisowe do dokumentu sprzedaży chciałby Pan mieć możliwość wyboru wielu pozycji z dokumentu? Póki co do zlecenia serwisowego można dopisać tylko 1 urządzenie.

Cytat
  1. W parametrach serwisowych KF mam tylko Numeracja zleceń serwisowych ewentualnie nazwa usługi jednorazowej. 

Było więcej, ale miałem awarię internetu ;)

Na samym dole w parametrach ma Pan symbole serwisowanych urządzeń. Proszę w polu Nadawanie ustawić Automatyczne

image.png.59aa03b64fd35fd9b820b99a593d314b.png 

 

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu

Tak, zostało to dodane w wersji 22, jak również wiele innych nowości związanych ze zleceniami serwisowymi:

  • Pola własne do urządzeń
  • Drukowanie naklejek do zleceń serwisowych
  • Możliwość automatycznej zmiany etapu zlecenia na następny, gdy działanie  wystawione do zlecenia serwisowego zostanie zakończone
  • Możliwość automatycznego kończenia działań powiązanych ze zleceniem, gdy kończymy zlecenie serwisowe
  • Możliwość ustawienia z jakiego konta pocztowego mają być generowane automatyczne powiadomienia e-mail
  • Możliwość dodawania usług jednorazowych do użytych części
  • Wystawianie WZ do zleceń serwisowych

Co do możliwości dodania wielu urządzeń do jednego zlecenia serwisowego to mamy to w planach.

Link to postu
41 minut temu, Igor Bernakiewicz napisał:

 

  • Co do możliwości dodania wielu urządzeń do jednego zlecenia serwisowego to mamy to w planach.

A wiadomo kiedy jest na to szansa? może wiosna? ;)

 

Drugie pytanie: 

1. Chciałem dodać w takim razie działanie do zwrotów. Przygotowałem zwrot i zastanawiam się czy jest szansa, abym w działaniu w krótkim opisie (lub inaczej) "wyciągnął" automatycznie kwotę / imię nazwisko (zakładamy, że to to zwrot do paragonu imiennego) ?

 

2. Widzę, że jest opcja procesów automatycznych - jak zakończę proces to chyba wysyła się mail? A mogę gdzieś przypisać który konkretnie mail miałby zostać wysłany?

Edytowane przez Jakub Z
Link to postu

Wiosna na pewno nie, bo to już za rogiem. Wstępny plan to wersja letnia.

 

Co do drugiego pytania.

1. To w szablonie działania proszę wybrać Powiązany typ dokumentu Zlecenie serwisowe  Wtedy w temacie działania jak również w opisie może Pan użyć autotekstów ze Zlecenia serwisowego. Przykładowy szablon mógłby wyglądać następująco:

image.png.87ca4eb2b267f9cdca4ad14f17cf4c62.png

Działanie które powstanie na podstawie tego szablonu będzie miało przepisanego klienta ze zlecenia serwisowego, w temacie numer zlecenia serwisowego. Wykonawcą będzie pracownik przypisany do etapu na którym powstanie nasze działanie. Do krótkiego opisu zostanie wstawiony tekst. W diagnozie mógłby być wpisany numer paragonu, opis co trzeba zrobić --->Zostanie przeniesiony do działania.

 

2. Nie bardzo rozumiem co ma Pan na myśli pisząc proces automatyczny :)

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...