Radomił Ząbik 310 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 w Brak danych w widoku liście Użytkownikowi zerwało połączenie sieciowe, podczas pracy z modułem i NEXO się wyłączyło. Po ponownym uruchomieniu, lista operacji bankowych wygląda jak niżej. Nie mogę jej w żaden sposób zresetować. Próba powielenia kończy się informacją "Odwołanie do obiektu coś tam do obiektu" - klasyk Przelogowując się na innego użytkownika na tym komputerze, wszystko jest ok. Gdzieś to w bazach jest zapisane, to bym to zresetował? Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 181 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 w Brak danych w widoku liście Wygląda na to, że zepsuły się ustawienia tego widoku. Można je znaleźć w tabeli ModelDanychContainer.WidokiSerwisowe i zidentyfikować po nazwie widoku oraz ID użytkownika, u którego występuje ten problem. Jeśli uda się zidentyfikować widok, to można usunąć rekord. Spowoduje to usunięcie ustawień tego widoku zapisanych dla danego użytkownika; sam widok jest wbudowany w program i zostanie zachowany. Po ponownym zalogowaniu użytkownik powinien zobaczyć ten widok z domyślnymi ustawieniami. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 w Brak danych w widoku liście Zadziałało. To już będę miał pewność, że to właśnie można usuwać, bo nie ukrywam, że wpis już bazie był odnaleziony wcześniej Link to postu
Polecane posty