Skocz do zawartości

Brak danych w widoku liście

Polecane posty

Użytkownikowi zerwało połączenie sieciowe, podczas pracy z modułem i NEXO się wyłączyło. Po ponownym uruchomieniu, lista operacji bankowych wygląda jak niżej. Nie mogę jej w żaden sposób zresetować. Próba powielenia kończy się informacją "Odwołanie do obiektu coś tam do obiektu" - klasyk :) Przelogowując się na innego użytkownika na tym komputerze, wszystko jest ok. Gdzieś to w bazach jest zapisane, to bym to zresetował?

image.thumb.png.676f4cc9671a7a7f730345d83a9b4bd4.png

Link to postu

Wygląda na to, że zepsuły się ustawienia tego widoku. Można je znaleźć w tabeli ModelDanychContainer.WidokiSerwisowe i zidentyfikować po nazwie widoku oraz ID użytkownika, u którego występuje ten problem. Jeśli uda się zidentyfikować widok, to można usunąć rekord. Spowoduje to usunięcie ustawień tego widoku zapisanych dla danego użytkownika; sam widok jest wbudowany w program i zostanie zachowany. Po ponownym zalogowaniu użytkownik powinien zobaczyć ten widok z domyślnymi ustawieniami. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...