Skocz do zawartości

Subiekt GT + Terminal Kart VX520

Polecane posty

Mam problem ze skonfigurowaniem terminala razem z Subiektem. Cały czas mam błąd połączenia. Próbowałem i w Kasiarzu i SUZie. IP terminala napewno dobre, pingi ze wszystkich komputerów do terminala przechodzą. Dodatkowo w Kasiarzu mam problem na dwóch komputerach z Win 8.1 Jak klikałem konfiguruj połączenie to wyskakiwał błąd i kasiarz zawieszał się. Po aktualizacji sterowników błędu nie ma ale okienko konfiguracyjne wyświetla się na ułamek sekundy i znika. Nie mogę teraz nawet usunąć tego terminala bo pisze że na usuwanej konfiguracji wykonywane są operacje. Na Win7 dodałem konfigurację bez problemu i udostępniłem na innych stanowiskach ale dalej brak połączenia. W SUZie mam komunikat: "Nie można nawiązać połączenia ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia" Czy jest szansa że coś mam w samym terminalu zablokowane i czy ewentualnie mogę to samemu ustawić?

SUZ.PNG

KASIARZ.PNG

Link to postu
3 godziny temu, Dominik Żabiński napisał:

Czyli muszę to zgłosić do centrum obsługi płatności.

Tak, to pierwszy krok.

 

3 godziny temu, Dominik Żabiński napisał:

A jak usunąć te źle skonfigurowane terminale z Windowsa 8.1 których nie mogę ruszyć?

Zgodnie z komunikatem z zacytowanym komunikatem proszę spróbować wcześniej zakończyć/usunąć trwające operacje (moduł "Operacje").

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...