Kuba Rawek 0 Napisano 29 Maja 2019 Udostępnij Napisano 29 Maja 2019 w Wysłanie asortymentu na kasę fiskalną (edytowane) Cześć Subiekci! Mam mały problem z synchronizacją asortymentu z kasą fiskalną (Posnet Ergo, w Urządzeniach Zewnętrznych podpięta jako Posnet Revo). W asortymencie nie mam w ogóle okienka, w którym można by aktywować wysyłanie towaru do UF, tak samo po przejściu w Urządzenia>Operacje "Wyślij asortyment" jest nieatywna. W Asortymencie mogę tylko nadać status otwartej ceny, nie ma innych opcji Wiecie może co może powodować ten problem? Edytowane 29 Maja 2019 przez Kuba Rawek Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 30 Maja 2019 Udostępnij Napisano 30 Maja 2019 w Wysłanie asortymentu na kasę fiskalną Jeżeli chodzi o wysyłkę towarów na kasę, to powinien Pan skorzystać z opcji Synchronizuj asortyment, a nie Wyślij asortyment. Poniżej przesyłam temat e-Pomocy technicznej z instrukcją wysyłki kartotek na kasę fiskalną. Proszę również zweryfikować ustawienia profilu. Subiekt nexo - Jak wysłać kartoteki do kasy fiskalnej?Jak skonfigurować profil w InsERT nexo? Link to postu
Polecane posty