Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Problem z EDI . Witam Próbuję wysłać pocztą plik EDI do biura rach. dok. za poprzedni miesiąc. Pojawia się komunikat, nie było żadnych zmian w ustawieniach. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Problem z EDI Próbował Pan w dekretacji dokumentów przypisać ponownie odbiorcę dokumentów i ponownie wygenerować plik komunikacji? Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Problem z EDI W oknie zmień odbiorcę wyświetla się właściwy odbiorca Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Problem z EDI Proszę sobie wyfilitrować po Obsługującym i jeżeli jest inny niż oczekiwany lub brakuje niektórych dokumentów, to proszę zmienić odbiorcę. Może Pan to zrobić zbiorczo, zaznaczając więcej dokumentów. Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Problem z EDI zrobione zgodnie z Pana wskazówkami kom. ten sam Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 w Problem z EDI Jeżeli zmienił Pan zbiorczo odbiorcę dla dokumentów zgodnie z instrukcją (Jak zmienić odbiorcę dokumentów?) i dalej ma Pan ten sam komunikat przy próbie eksportu, to niezbędne będzie wysłanie zrzutu ekranu z dokumentów i widocznym filtrem Obsługujący oraz kolumną off. Zrzut należy przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT (numer zgłoszenia: INS-855371). Link to postu
Polecane posty