Grzegorz W. 2 Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 w Problem z wysyłką maili z powiadomieniami po aktualizacji do wersji 26.0.1 (edytowane) Po aktualizacji Subiekta Nexo Pro do wersji 26.0.1 (posiadamy również Gestora - ostatnia aktualizacja z kwietnia 2017) zauważyliśmy problem związany z wysyłką powiadomien np. dla scenariuszy windykacyjnych za pośrednictwem wbudowanego klienta pocztowego. Przed aktualizacją wysyłka powiadomień dla wspomnianych scenariuszy odbywała się bezproblemowo - zaznaczaliśmy dany dokument, z menu kontekstowego wybieraliśmy wykonaj działanie i automatycznie wiadomość e-mail z powiadomieniem była wysyłana na wskazany (domyślny dla danego klienta) adres. Po aktualizacji - wszystkie wiadomości tego typu lądują w Skrzynce nadawczej i tam już pozostają. Czy ktoś z forumowiczów miał styczność z takim problemem i znalazł jego rozwiązanie. Z góry dziękujemy za odpowiedzi. Edytowane 11 Lipca 2019 przez Grzegorz W. Link to postu
Grzegorz W. 2 Napisano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 w Problem z wysyłką maili z powiadomieniami po aktualizacji do wersji 26.0.1 (edytowane) Po licznych próbach niestety dochodzimy do wniosku, że problem lezy po stronie aktualizacji. W ustawieniach konta pocztowego sprawdzanie konfiguracji przeróżnych serwerów pocztowych zawsze kończy się niepowodzeniem i komunikatem "podana konfiguracja serwera poczty wychodzącej jest niepoprawna" lub "nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło" . Co zastanawiające - przed aktualizacją wszystko funkcjonowało poprawnie na tych samych danych. Czy problem może leżeć po stronie starszej i dawno nie aktualizowanej wersji Gestora Pro? Próbowaliśmy już wszystkiego łącznie z uruchomieniem programu bez Gestora Pro (sam Subiekt Nexo Pro). Dorzucam plik z logami. KlientPoczty-20190711.log Edytowane 12 Lipca 2019 przez Grzegorz W. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Problem z wysyłką maili z powiadomieniami po aktualizacji do wersji 26.0.1 (edytowane) Próbował się Pan logować przez stronę www lub innego klienta poczty? Jeśli tam nie ma problemów z działaniem poczty to prosiłbym o przesłanie na priv zrzut ekranu z konfiguracji konta pocztowego oraz udostępnienie konta testowego w Państwa domenie. Dodatkowo przydatne byłyby logi z chwili, gdy zostaną zmienione ustawienia dotyczące szyfrowania oraz uwierzytelniania na: bez szyfrowania oraz bez uwierzytelniania i wykonana próba wysyłki. Edytowane 12 Lipca 2019 przez Jacek Magiera Link to postu
Polecane posty