Admin Modo24 0 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Informator (zamówienia) - błąd , zawiesza się Witam gdy próbuję dostać się do zamówień w informatorze to natychmiast zawiesza mi się subiekt i trzeba go uruchomić na nowo. Mamy zainstalowaną najnowszą wersję subiekta. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Informator (zamówienia) - błąd , zawiesza się Jeśli problem jest powtarzalny na innych użytkownikach programu, nie jest powtarzalny na innych stanowiskach lub na bazie demo to polecam jak najszybciej skontaktować się z dobrym serwisantem lub przesłać bazę do analizy do Insertu w ramach usługi teleKonsultanta. Link to postu
Admin Modo24 0 Napisano 30 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2019 w Informator (zamówienia) - błąd , zawiesza się Problem jest na innych użytkownikach , na innych stanowiskach i na każdej naszej bazie , nawet tej demo próbnej. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 w Informator (zamówienia) - błąd , zawiesza się Wniosek wydaje się być oczywisty - należy diagnozować problem w miejscu jego występowania, więc jeszcze raz polecam kontakt z dobrym serwisantem. Link to postu
Polecane posty