Maciej N. 10 Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 w Usprawnienie pracy - korzystanie z wydruków Sello Witam, Chcę w końcu wprowadzić w SGT przy użyciu pól własnych lokalizację towarów w magazynie a następnie zacząć korzystać z wydruków w Sello (zbiorcza lista towarów do spakowania oraz pojedynczo każde zamówienie na osobnej kartce). Aktualnie działam wg poniższego schematu: 1. Drukuję w MS Allegro zamówienia oraz zbiorczą listę wszystkich sprzedanych towarów. 2. Przeglądam e-maile od klientów i wpłaty i w razie potrzeby na zamówienia nanoszę poprawki (zmiany adresu, zmiany wariantu towaru, zmiany paragonu na FV, wpłata przez Przelewy 24 - PayU jest u mnie domyślnym sposobem płatności). 3. Drukuję paragony i FV z uwzględnieniem odpowiedniej płatności (mam porobione cesje) i przypinam je pod zamówienia. 4. Drukuję listy przewozowe i przypinam je pod zamówienia. Z tego co widzę, w Sello wydruki można robić dopiero dla paczki, tak więc aktualnego schematu działania nie mogę powtórzyć. Zainteresowała mnie też opcja zbiorczego wystawiania paragonów, czy ona działa? Jeśli tak, to i tak później musiałbym na niektórych paragonach poprawiać formę płatności, bo Sello ma ograniczone powiązania i nie da się tego teraz idealnie ustawić. Czy macie jakieś rady, jak to wygląda u Was? Pozdrawiam, Maciej Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.