Rafał J 9 Napisano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2020 w Numeracja FV, żądany numer jest już zajęty (edytowane) Witam, Ze względu ma miłego klienta jaki dokonał zakupu z dnia 31.12.2019 o godzinie 23:27 z informacją iż FV ma być koniecznie na 2019, namieszałem troszeczku w systemie. Wystawiłem kilka FV z datami na 2019, po czym je usunąłem, niestety obecnie przy próbie dodania niezbędnego numeru, mimo iż FV z nim obecna została skasowana system świeci informacją że "Rezerwacja numeru nie powiodła się, żądany numer jest już zajęty". Niestety komunikat jest błędny, faktycznie numer wcześniej był użyty, aczkolwiek FV z nim została już skasowana. Czy da się coś zrobić z taką sytuacją ?, niestety musimy mieć ciągłość numeracji, a nie możemy wbić tego numeru Pozdrawiam Rafał Edytowane 2 Stycznia 2020 przez Rafał J Link to postu
Przemysław Werner 394 Napisano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2020 w Numeracja FV, żądany numer jest już zajęty W pierwszej kolejności proszę wykonać konserwację bazy danych z poziomu programu serwisowego. Czym jest i gdzie się wykonuje konserwacje bazy danych w programach InsERT nexo? Jeżeli wyżej wymieniona czynność nie przyniesie skutku, bazę należy przesłać do nas w celu usunięcia rezerwacji. Dane należy przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-172186. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? W jaki sposób wysłać formularz kontaktowy? Link to postu
Polecane posty