Adam G 24 Napisano 6 Października 2017 Udostępnij Napisano 6 Października 2017 w Problem z informatorem - Konta Księgowe W dniu dzisiejszym dostałem informację o drobnym problemie technicznym z Informatorem dla Kont Księgowych Sprawa wygląda następująco: Mając ustawiony motyw Jasny w wyglądzie programu gdy chcemy zawęzić dane z informatora dla dowolnego okresu pojawiają się dwa kalendarze O dziwo w motywie ciemnym problem nie występuje. Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 181 Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 w Problem z informatorem - Konta Księgowe Która to wersja nexo? Czy może pan podać także wersję systemu operacyjnego i .NETa? (Można je sprawdzić, wciskając Ctrl+Shift+H w nexo). Link to postu
Adam G 24 Napisano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2017 w Problem z informatorem - Konta Księgowe Nexo v17.0.0 (2422) .NET 4.0.30319.42000 OS 7Pro a dokładniej Microsoft Windows NT 6.1.7601 Service Pack 1 (6.1.7601.65536) Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 181 Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 w Problem z informatorem - Konta Księgowe A czy ma pan zmienione ustawienia wyglądu w systemie, np. zmienioną kompozycję? Pytam o takie rzeczy, bo mamy problem z powtórzeniem tego błędu. Link to postu
Adam G 24 Napisano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2017 w Problem z informatorem - Konta Księgowe Jeśli o to chodzi to tak Aero jest wyłączone a kompozycja to ta stylowana na Win95-98. Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 181 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Problem z informatorem - Konta Księgowe Potwierdzam - po włączeniu tej kompozycji na Windows 7 występuje błąd w wyświetlaniu kalendarza. Będziemy to naprawiać do najbliższej wersji. Link to postu
Polecane posty