Grażyna Sz 2 Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 w Zapisanie wyciągu bankowego Dzień dobry. Operacje bankowe wprowadzam ręcznie, następnie tworzę wyciąg bankowy. Do tej pory nie miałam z tym problemu, a za grudzień przy próbie zapisu wyciągu pojawia się komunikat " Nie można używać tej kategorii księgowej do opisywania tego elementu dokumentu. Nie mam pojęcia o co chodzi. Link to postu
Roman Budzisz 287 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Zapisanie wyciągu bankowego Dzień dobry. "Po prostu" do operacji bankowej przypisana została kategoria księgowa, która nie jest włączona (obsługiwana) na wyciągu bankowym. Wciśnięcie "Włącz pozycje wyciągu bankowego w...." spowoduje, że ta kategoria będzie obsługiwana na wyciągach bankowych. To gdzie dana kategoria księgowa jest obsługiwana, definiuje się w Konfiguracji, Kategorie księgowe: Dla Bank wpłata włączyłem kategorię "zapłata kontrahenta" i teraz jeżeli Pani zamierza pracować z wyciągami, to również należałoby włączyć tą kategorię dla Wyciąg bankowy i Wyciąg bankowy: pozycja. Link to postu
Grażyna Sz 2 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Zapisanie wyciągu bankowego Dziękuję. Link to postu
Polecane posty