Skocz do zawartości

Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu

Polecane posty

Podczas próby dezaktywacji dowolnego asortymentu, otrzymuję komunikat o błędzie:

Cytat

Nastąpiło przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout). Spróbuj wykonać operację ponownie lub skontaktuj się z Pomocą techniczną firmy InsERT S.A.

Dzieje się tak zarówno przy indywidualnej dezaktywacji jak i zbiorczej, na obu naszych podmiotach i obu serwerach. Wersja 17.0.0.

Link to postu

W którym momencie pokazuje się ten komunikat o błędzie ? Przed wyświetleniem okna z listą asortymentów do dezaktywacji czy już przy wykonywaniu operacji dezaktywacji ? Można prosić o screena ?

Oprócz tego można spróbować wykonać z programu serwisowego operację "Konserwacji bazy danych".

Link to postu
5 minut temu, Wojciech Szopiński napisał:

W którym momencie pokazuje się ten komunikat o błędzie ? Przed wyświetleniem okna z listą asortymentów do dezaktywacji czy już przy wykonywaniu operacji dezaktywacji ? Można prosić o screena ?

Przed wyświetleniem okna, zaraz po kliknięciu:

dez.thumb.PNG.ba6d33f1347d79a4baa4cd65e743f72d.PNG

6 minut temu, Wojciech Szopiński napisał:

Oprócz tego można spróbować wykonać z programu serwisowego operację "Konserwacji bazy danych".

Konserwacje mogę przeprowadzić z zalogowanymi użytkownikami, czy bez?

Link to postu

Dodam jeszcze informacyjnie, że aktywacja działa bez problemu.

 

12 godzin temu, Radomił Ząbik napisał:

Tak się tylko upewnię - nie zmienią się pola Id  w tablicach danych?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź, odnośnie konserwacji :)

Edytowane przez Radomił Ząbik
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...