Radomił Ząbik 310 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu Podczas próby dezaktywacji dowolnego asortymentu, otrzymuję komunikat o błędzie: Cytat Nastąpiło przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout). Spróbuj wykonać operację ponownie lub skontaktuj się z Pomocą techniczną firmy InsERT S.A. Dzieje się tak zarówno przy indywidualnej dezaktywacji jak i zbiorczej, na obu naszych podmiotach i obu serwerach. Wersja 17.0.0. Link to postu
Wojciech Szopiński 227 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu W którym momencie pokazuje się ten komunikat o błędzie ? Przed wyświetleniem okna z listą asortymentów do dezaktywacji czy już przy wykonywaniu operacji dezaktywacji ? Można prosić o screena ? Oprócz tego można spróbować wykonać z programu serwisowego operację "Konserwacji bazy danych". Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu 5 minut temu, Wojciech Szopiński napisał: W którym momencie pokazuje się ten komunikat o błędzie ? Przed wyświetleniem okna z listą asortymentów do dezaktywacji czy już przy wykonywaniu operacji dezaktywacji ? Można prosić o screena ? Przed wyświetleniem okna, zaraz po kliknięciu: 6 minut temu, Wojciech Szopiński napisał: Oprócz tego można spróbować wykonać z programu serwisowego operację "Konserwacji bazy danych". Konserwacje mogę przeprowadzić z zalogowanymi użytkownikami, czy bez? Link to postu
Wojciech Szopiński 227 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu Zaleca się raczej wykonywanie tej operacji w czasie gdy nikt inny na niej nie pracuje. Wykonuje ona między innymi odbudowę indeksów, co może znacząco wpłynąć na wydajność pracy innych użytkowników. Link to postu
Artur Marciniak 0 Napisano 12 Października 2017 Udostępnij Napisano 12 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu Podpisuję się pod tym problemem i pomimo wykonania konserwacji baz danych problem jest. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 12 Października 2017 Udostępnij Napisano 12 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu U mnie również Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu 21 godzin temu, Wojciech Szopiński napisał: Wykonuje ona między innymi odbudowę indeksów Tak się tylko upewnię - nie zmienią się pola Id w tablicach danych? Link to postu
Marek Pyznarski 349 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu Nie udaje nam się powtórzyć opisywanych przez Państwa problemów. Poproszę o informacje o posiadanych przez Państwa wersjach systemu operacyjnego, SQL, itd. W tym celu proszę o użycie w nexo kombinacji klawiszy Shift+Ctrl+H (pokaże się okienko jak poniżej) i podesłanie zrzutów ekranu. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 13 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu (edytowane) Sorki za rozmiar - 4K Edytowane 13 Października 2017 przez Radomił Ząbik Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 13 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu (edytowane) Dodam jeszcze informacyjnie, że aktywacja działa bez problemu. 12 godzin temu, Radomił Ząbik napisał: Tak się tylko upewnię - nie zmienią się pola Id w tablicach danych? Byłbym wdzięczny za odpowiedź, odnośnie konserwacji Edytowane 13 Października 2017 przez Radomił Ząbik Link to postu
Wojciech Szopiński 227 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu 13 godzin temu, Radomił Ząbik napisał: Tak się tylko upewnię - nie zmienią się pola Id w tablicach danych? Oczywiście, że nie. Link to postu
Marek Pyznarski 349 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 w Bład podczas próby dezaktywacji asortymentu Prawdopodobnie znaleźliśmy potencjalne źródło problemu. Sprawdzimy, przetestujemy i jeśli wszystko się powiedzie, opublikujemy poprawkę przy pierwszej możliwej okazji. Link to postu
Polecane posty