Agnieszka Gazdowicz 0 Napisano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2020 w Problem ze zmianą wartości w zakładce ZUS (Wypłata) (edytowane) Dzień dobry, Po wykonaniu aktualizacji programów księgowych, na wszystkich Gratyfikantach nie można zmienić wartości we wszystkich polach w zakładce ZUS (np. próbuje zmienić Emerytalny I Filar na 0 i po chwili wraca do poprzedniej wartości). Co robimy nie tak? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc Edytowane 7 Lutego 2020 przez Tomasz Wiech Link to postu
Agnieszka Gazdowicz 0 Napisano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Problem ze zmianą wartości w zakładce ZUS (Wypłata) Nikt nic nie podpowie? :( Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Problem ze zmianą wartości w zakładce ZUS (Wypłata) Niestety na chwilę obecną w programie nie ma możliwości edycji składek ZUS. W takiej sytuacji polecamy edycję danych w deklaracji ZUS imporcie do Płatnika. W jednej z kolejnych wersji przywrócimy edycję składek. Bardzo prosimy o cierpliwość. Link to postu
Agnieszka Gazdowicz 0 Napisano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2020 w Problem ze zmianą wartości w zakładce ZUS (Wypłata) Proszę Pana, ale my musimy edytować te składki, bo jeszcze musimy wydrukować poprawną listę płac. Link to postu
Agnieszka K. 0 Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 w Problem ze zmianą wartości w zakładce ZUS (Wypłata) Ja wciąż czekam na ten obiecywany powrót możliwości korygowania składek, bo mam naprawdę duży problem z listami płac dla stażystów, ale pomału tracę nadzieję. Link to postu
Agnieszka Gazdowicz 0 Napisano 25 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 w Problem ze zmianą wartości w zakładce ZUS (Wypłata) 57 minut temu, Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego SA napisał: Ja wciąż czekam na ten obiecywany powrót możliwości korygowania składek, bo mam naprawdę duży problem z listami płac dla stażystów, ale pomału tracę nadzieję. Generalnie porażka na całości. Na infolinii jedynie mówią, że trzeba sobie wykupić telekonsultanta. Dzwoniłem do dwóch partnerów Inserta to sprawdzili i okazało się że błąd jest po stronie Inserta i nic się nie da z tym zrobić. Miał być naprawiony w najbliższej aktualizacji - dzisiaj była już druga (od tamtej pory) aktualizacja i nic. Link to postu
Polecane posty