Angelika Kornacka 0 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Wysyłanie maili do zestawu Klientów Witam, podczas wysłania zaplanowanego, cyklicznego maila do zestawu Klientów, mail trafia tylko na adresy ustawione jako domyślne w danej firmie, czyli w np. bok czy faktury, maile nie trafiają do wszystkich adresów mailowych, które mamy zapisane na koncie danego klienta. Postępowałam już w następujące sposoby: 1. tworzę zadanie w gestorze, w zakładce "podstawowe" wybieram Klientów z danego zestawu, następnie w zakładce "planowanie", sekcji "automatyzacja" wybieram " wysyłka maili klientom", wybieram konto pocztowe, treść wiadomości oraz wybór klientów zaznaczam "Klienci z działania", wykonanie akcji jest automatyczne, ale maile trafiają tylko do domyślnie zaznaczonych, pojedynczych adresów mailowych, nie do wszystkich. 2. tworzę zadanie w gestorze, w zakładce "podstawowe" wybieram moją firmę, następnie w zakładce "planowanie", sekcji "automatyzacja" wybieram " wysyłka maili klientom", wybieram konto pocztowe, treść wiadomości oraz wybór klientów zaznaczam "Klienci z zestawu x", wykonanie akcji jest automatyczne, ale maile trafiają tylko do domyślnie zaznaczonych, pojedynczych adresów mailowych, nie do wszystkich. Zależy mi, aby wiadomości te były wysyłane automatycznie, bez mojego udziału. Wiem, że mogę wysłać je z poziomu zestawu klientów i wtedy mogę wybrać adresy mailowe, ale wtedy wymaga to mojego działania. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Wysyłanie maili do zestawu Klientów Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Rozszerzymy akcję "wysyłka maili klientom" o możliwość zdecydowania czy wiadomości mają być tworzone na podstawowe adresy e-mail (jak jest dotychczas) czy na wszystkie adresy e-mail dopisane jako kontakty do klientów. Najwcześniej wersja letnia 2020. Link to postu
Polecane posty