Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Witam Sposób opisany na stronie Insertu nie daje efektu. Znacznik wysyłki wyłączyłam - usunęłam towar z faktury - czyli nie ma go na stanie w magazynie i nadal się nie usuwa. problem polega na tym, że chciałabym aby miał inny kod PLU bo pomyliłam się przy wprowadzaniu i ma 127 a ma mieć 1267. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 10 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Czy po odznaczeniu znacznika Wysyłaj do UF została wykonana synchronizacja asortymentu? Dopiero po jej wykonaniu towar zostanie usunięty z kasy, następnie należy zmienić kod PLU, zaznaczyć znacznik Wysyłaj do UF i wykonać ponowną synchronizację asortymentu. Przesyłam tematy e-Pomocy dotyczące tych zagadnień. Subiekt nexo - Jak usunąć towary z kasy fiskalnej? Subiekt nexo - Jak wysłać kartoteki do kasy fiskalnej? Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Ależ oczywiście. Najpierw odczytałam też sprzedaż - na wszelki wypadek Pojawia się komunikat - towary do usunięcia 1, towary usunięte - 0 Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Ale może się nie da bo ten towar był już sprzedawany z tym kodem Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 10 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy W takim razie proszę na formularz kontaktowy (nr zgłoszenia INS-125608) przesłać dane diagnostyczne. Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Teraz to już mam problem do kwadratu - nie mogę nic wprowadzić do kasy w ogóle, bo on chce usunąć ten jeden towar Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 10 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy A może dopiero po raporcie dobowym mogę to zrobić? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 11 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2020 w Usuwanie towaru z kasy Ponawiam prośbę o przesłanie danych diagnostycznych poprzez formularz kontaktowy. Link to postu
Polecane posty