Konrad Zyguła 0 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 w Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności (edytowane) Wszystkie funkcje zdają się działać z nexo prawidłowo, ale jednak proces płatności jest BARDZO długi. W momencie wybrania na paragonie formy płatności bezgotówkowej i kliknięcia zatwierdzenia paragonu rozpoczyna się proces, który trwa ok 20 sekund i dopiero kwota do zapłaty wyświetla się na terminalu. 20 sekund to strasznie długo. Czy to tak już musi być? terminal VeriFone VX520 od PEP podłączony do routera, komunikacja internetowa. Edytowane 12 Lutego 2020 przez Konrad Zyguła Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 w Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności Nie jest to prawidłowe zachowanie, świadczy o problemie z komunikacją sieciową między komputerem a terminalem. Przed pojawieniem się kwoty na terminalu jest przeprowadzone wyszukiwanie terminala w sieci. Proponuję zbadać co się dzieje na tym etapie na urządzeniach sieciowych. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 10 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 w Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności Witam, zgłaszam podobny problem z długim czasem (około 16-22s) od momentu zamknięcia paragonu w subiekcie do wyświetlenia się na terminalu płatniczym prośby o dokonanie płatności. Problem występuje w dwóch różnych firmach, w dwóch rożnych sieciach LAN (działających poprawnie- pingi są na poziomie 2-3 mms w sieci lokalnej zarówno do terminala jak i do serwera) na dwóch różnych terminalach płatniczych. Terminal jest połączonym po statycznym IP, serwer również posiada statyczne IP. W SUZ w konfiguracji terminala wpisany jest statyczny adres terminala.Pytanie: co oznacza wyszukiwanie terminala skoro wszystkie adresy są z gry zdefiniowane i stałe. W przypadku drukarki fiskalnej, która jest podłączona identycznie cała operacja trwa 2-3 sekundy. Pozdrawiam Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 16 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 w Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności Dnia 10.11.2020 o 16:55, Radek Szachnowski napisał: W SUZ w konfiguracji terminala wpisany jest statyczny adres terminala.Pytanie: co oznacza wyszukiwanie terminala skoro wszystkie adresy są z gry zdefiniowane i stałe. W przypadku terminali Polskich ePłatności, których dotyczy wątek, nie ma adresu IP. Komunikacja jest przez UDP na podstawie ID terminala – wyszukiwanie w sieci terminala z ID podanym w konfiguracji w SUZ. W normalnych warunkach wyszukiwanie to ułamek sekundy. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 16 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 w Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności Ma Pan racje, faktycznie mimo iz ustawiam statyczne ip w sieci lokalnej to w SUZ komunikacja odbywa sie na zasadzie id terminala. Musze wiec zmienic terminal badz pomeczyc e platnosci. Dziekuje za pomoc. Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 16 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 w Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności WireShark może też coś podpowiedzieć. Może jakiś element sieci szwankuje. Link to postu
Polecane posty