Skocz do zawartości

Terminal - długi czas oczekiwania na możliwość realizacji płatności

Polecane posty

Wszystkie funkcje zdają się działać z nexo prawidłowo, ale jednak proces płatności jest BARDZO długi. W momencie wybrania na paragonie formy płatności bezgotówkowej i kliknięcia zatwierdzenia paragonu rozpoczyna się proces, który trwa ok 20 sekund i dopiero kwota do zapłaty wyświetla się na terminalu. 20 sekund to strasznie długo. Czy to tak już musi być?

terminal VeriFone VX520 od PEP podłączony do routera, komunikacja internetowa.

Edytowane przez Konrad Zyguła
Link to postu
  • 8 miesięcy temu...

Witam, zgłaszam podobny problem z długim czasem (około 16-22s) od momentu zamknięcia paragonu w subiekcie do wyświetlenia się na terminalu płatniczym prośby o dokonanie płatności.

Problem występuje w dwóch różnych firmach, w dwóch rożnych sieciach LAN (działających poprawnie- pingi są na poziomie 2-3 mms w sieci lokalnej zarówno do terminala jak i do serwera) na dwóch różnych terminalach płatniczych. 
Terminal jest połączonym po statycznym IP, serwer również posiada statyczne IP. W SUZ w konfiguracji terminala wpisany jest statyczny adres terminala.Pytanie: co oznacza wyszukiwanie terminala skoro wszystkie adresy są z gry zdefiniowane i stałe.

W przypadku drukarki fiskalnej, która jest podłączona identycznie cała operacja trwa 2-3 sekundy.

Pozdrawiam
 

Link to postu
Dnia 10.11.2020 o 16:55, Radek Szachnowski napisał:

W SUZ w konfiguracji terminala wpisany jest statyczny adres terminala.Pytanie: co oznacza wyszukiwanie terminala skoro wszystkie adresy są z gry zdefiniowane i stałe.

W przypadku terminali Polskich ePłatności, których dotyczy wątek, nie ma adresu IP. Komunikacja jest przez UDP na podstawie ID terminala – wyszukiwanie w sieci terminala z ID podanym w konfiguracji w SUZ. W normalnych warunkach wyszukiwanie to ułamek sekundy.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...