Bartosz Roszewski 7 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Błąd Poczty Dzień dobry, Po wczorajszej aktualizacji (wersja 29) nie mamy możliwości wysyłania mail, z żadnego konta pocztowego. Taki mamy błąd: Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Błąd Poczty (edytowane) Czy jest problem również z odbieraniem poczty czy tylko z wysyłaniem? Bardzo proszę o przesłanie do mnie logów z poczty. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1985,jak-wlaczyc-logi-klienta-poczty-w-programie-gestor-nexo.html Po włączeniu logowania proszę wykonać synchronizację. Proszę również o informacje co to za serwer pocztowy i jeśli jakiś niepubliczny to czy istnieje możliwość aby Pan założył dla nas konto testowe? Proszę również przesłać do mnie screen z widoczną konfiguracją konta pocztowego. Edytowane 19 Lutego 2020 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 26 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2020 w Błąd Poczty Problem dotyczył błędnego certyfikatu z nazwa.pl Dziękuję bardzo za pomoc:) i przepraszam za zamieszanie. 1 Link to postu
Polecane posty