Piotr Chistowski 3 Napisano 28 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Jak w temacie, mamy problem z wysyłką poprzez Biuro używając nowej karty z podpisem kwalifikowanym typu GRAPHITE. Stare oprogramowanie do podpisu kwalifikowanego zostało kompletnie odinstalowane i zainstalowano nowe oprogramowanie Szafir obsługujące kartę typu GRAPHITE z podpisem kwalifikowanym. Poprzez Rachmistrza czy Gratyfikanta podpisuje i wysyła deklaracje prawidłowo, ale próbując wysłać zbiorczo deklaracje lub pliki JPK poprzez Biuro (bez znaczenia czy jedną deklarację czy więcej) robi się problem w momencie gdy wybraliśmy klienta/klientów którego plik chcemy wygenerować, podpisać i wysłać. Do momentu zaznaczania podmiotów/klientów jest OK, ale klikając dalej Biuro próbuje otworzyć sobie Rachmistrza (widać to w menedżerze zadań) i na tym etapie program zawiesza się i widzimy tylko komunikat o wygenerowaniu deklaracji elektronicznej. Możemy tylko poprzez menedżer zadań zakończyć pracę Rachmistrza i otrzymamy komunikat o błędzie podczas próby wysyłki deklaracji. Jest na to jakieś rozwiązanie? Screeny z momentem zawieszenia się Biura oraz po "zamknięciu" Rachmistrza poprzez Menedżer zadań poniżej Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Proszę mi powiedzieć jaka jest zainstalowana wersja programu Biuro GT i pakietu InsERT GT? Próbował Pan przeinstalować te programy? Jaki jest to Windows i czy jest on zaktualizowany? Link to postu
Piotr Chistowski 3 Napisano 2 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE (edytowane) Win 7 Pro i aktualizowany jest na bieżąco, a Biuro 1.20. Rachmistrz i Gratyfikant są w wersji 1.60 SP1 HF1 Poprzedniego dnia aktywny był jeszcze stary podpis kwalifikowany i działał normalnie. Dopiero gdy trzeba było używać nowego podpisu, który jest już niestety na nowej karcie GRAPHITE. Karta ta nie była czytana (obsługiwana przez dotychczasowe oprogramowanie CCS) i należało odinstalować aktualne oprogramowanie, aby zainstalować soft przeznaczony dla kart GRAPHITE. Podpis kwalifikowany działa indywidualnie u klientów w Rachmistrzu, natomiast problemy są podczas prób wysyłki poprzez Biuro (dotyczy zarówno deklaracji VAT jak i plików JPK) i nie ma znaczenia czy chcę wysłać jeden plik czy kilka. P.S. Pakietu Insert nie przeinstalowaliśmy na tym komputerze. Edytowane 2 Marca 2020 przez Grzegorz Bertling Link to postu
Piotr Chistowski 3 Napisano 10 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Przeinstalowanie Biura nic nie dało :( Wygląda jakby podczas próby podpisu deklaracji zawiesił się Rachmistrz, którego Biuro uruchamia sobie w tle. Widocznie jest jakiś problem współpracy Biura z oprogramowaniem karty Graphite. Proszę o pomoc, bo zbliża się kolejny termin... Link to postu
Piotr Chistowski 3 Napisano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Dzień dobry, ma ktoś pomysł na nasz problem? Link to postu
Piotr Chistowski 3 Napisano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Czy Insert robi coś w kierunku obsługi kart GRAPHITE z podpisem kwalifikowanym? Wysyłka zbiorcza poprzez Biuro jest nadal niemożliwa (program wysypuje się), a wysyłanie kilkuset klientów indywidualnie to porażka.. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Proszę dodać nowego użytkownika w systemie Windows z uprawnieniami administratora, przelogować się i wówczas sprawdzić jaki jest efekt. W razie dalszych problemów proszę przeprowadzić archiwizację danych, a pliki, które zostaną utworzone zabezpieczyć w bezpiecznym miejscu. Następnie należy odinstalować aplikację Biuro GT, przeczyścić rejestry systemowe (zewnętrznym programem) i ponownie zainstalować program. Link to postu
Piotr Chistowski 3 Napisano 21 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2021 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE (edytowane) W dniu 21.04.2020 o 12:29, Kamil Goleń napisał: Proszę dodać nowego użytkownika w systemie Windows z uprawnieniami administratora, przelogować się i wówczas sprawdzić jaki jest efekt. W razie dalszych problemów proszę przeprowadzić archiwizację danych, a pliki, które zostaną utworzone zabezpieczyć w bezpiecznym miejscu. Następnie należy odinstalować aplikację Biuro GT, przeczyścić rejestry systemowe (zewnętrznym programem) i ponownie zainstalować program. No i udało się w końcu rozwiązać powyższy problem. Jeśli ktoś ma podobny problem z wysyłką zbiorczą poprze Biuro przy użyciu podpisu kwalifikowanego na karcie Graphite to przedstawię rozwiązanie, które nam pomogło. Uruchomiliśmy Menedżera CryptoCard Graphite i po włożeniu czytnika USB z kartą Graphite kliknęliśmy "gwiazdkę" (PINY) [1], a następnie "Trwały kod pin QSCD..." [2] i włączamy opcję "Trwały pin - tryb zapamiętywania" [3] Edytowane 21 Stycznia 2021 przez Grzegorz Bertling 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2021 w Biuro-problem z wysyłką używając podpisu kwalifikowanego na karcie GRAPHITE Dziękuję bardzo za podzielenie się tutaj rozwiązaniem problemu! 1 Link to postu
Polecane posty