Skocz do zawartości

IMAP na home, problem z odbiorem poczty

Polecane posty

Tym razem sprawa dotyczy wersji NEXO licencjonowanej, do której jeszcze nie wpisano numerów licencji (chociaż zapewne nie ma to znaczenia).
Poczta po skonfigurowaniu początkowo jakiś czas działała OK, ale w pewnym momencie przestała działać i zaczęła sypać błędami.

Ostatecznie nie mogąc sobie poradzić z w/w problemem równolegle założono nowy podmiot na którym bez problemu  poczta z tymi samymi ustawieniami zadziałała i działa do dziś dnia. 
Tamten poprzedni podmiot, na którym poczta przestała działać ostatecznie usunięto ale mam raport szczegółowy z błędami (w załączniku do niniejszego posta).

W sumie, opis może trochę enigmatyczny ale sprawę opisuje w imieniu brata, który w/w sytuacji doświadczył i testuje NEXO z intencją uruchomienie go od nowego roku dla swojej działalności (poleciłem mu NEXO ;-)).

W załączniku, jest też drugi z raportów szczegółowych już z tego nowego podmiotu - działającego (wiec go nie trzeba analizować).
Załączam oba bo nie wiem, który jest który...

 

KlientPoczty-20171123[1].log

KlientPoczty-20171123.log

Link to postu

Dziękuję raz jeszcze za przesłane logi, dzięki ich analizie udało nam się znaleźć problem, który zostanie naprawiony do najbliższej wersji (18.0.0).

Sytuacja powoduje problemy z pobieraniem wiadomości e-mail w przypadku, gdy dopisany był adres e-mail jako kontakt w oddziale (konfiguracja Moja firma), a pobierana wiadomość miała nadawcę o takim samym adresie.

Edytowane przez Dariusz Nowak
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...