Piotr Piątkowski 0 Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 w Problem z wysyłką JPK jak w temacie Komunikat :Wystąpił błąd podczas wysyłania pliku; połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 w Problem z wysyłką JPK (edytowane) Problem został rozwiązany w wersji 17.0.3. Aktualne wersje można znaleźć tutaj - https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html Edytowane 27 Listopada 2017 przez Jacek Magiera Link to postu
Wojciech Urbanowski 57 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Problem z wysyłką JPK Tak jak Pan Jacek powyżej napisał, 17.0.3 naprawia ten problem. Więcej znajdzie Pan w temacie w którym zgłoszono ten problem. Link to postu
Polecane posty