Radomił Ząbik 308 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Kontakt z działem pomocy technicznej Czy mogli byście rozszerzyć treść powiadomienia o nadaniu ticketu w waszym systemie? Dostałem takie powiadomienie na konto główne naszego podmiotu, ale nie mam pojęcia, który z naszych użytkowników coś zgłosił: Cytuj Link to postu
Tomasz Kasprzak 17 Napisano 30 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 w Kontakt z działem pomocy technicznej Powyższe powiadomienie dotyczy zgłoszenia na naszym forum. W tym przypadku chodzi o temat https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/1817-problem-z-eksportem-do-pdf/&tab=comments#comment-6331 , w którym wystąpił problem z wzorcem wydruku. Cytuj Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 w Kontakt z działem pomocy technicznej No to wszystko jasne To jakbyście zmodyfikowali maila troszeczkę i dodali jakiś "temat" w jego treści, bo na pewno jakiś nadajecie, to było by nam łatwiej okiełznać tematy Cytuj Link to postu
Tomasz Kasprzak 17 Napisano 30 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 w Kontakt z działem pomocy technicznej Dziękujemy za zgłoszenie sugestii. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.