Skocz do zawartości

Automatycznie przypisywanie odpowiednich kodów dostaw

Polecane posty

Dzień dobry

Obecnie jest możliwość ustawienia kolejki FIFO, LIFO lub HIFO wydawania towru. Gdy chce się wydać towar z konkretnej dostawy trzeba wybrać towar z odpowiednim kodem dostawy.

W większości przypadków w naszej firmie towar jest zamawiany pod klienta. Klient musi otrzymać dokładnie ten towar, który został zamówiony u dostawcy zamówieniem wygenerowanym z zamówienia danego klienta.
Obecnie realizujemy to w ten sposób, że z zamówień klienta generujemy zamówienia do dostawcy. Po realizacji zakupu od dostawcy edytujemy zamówienie klienta i tam przypisujemy kody dostawy z odpowiednich zamówień do dostawcy.

Czy jest możliwość wprowadzenia śledzenia kodów dostawy w ten sposób, żeby do zamówienia klienta automatycznie przypisywały się towary z zamówień do dostawcy wygenerowanych z zamówienia klienta?

Zaoszczędziło by nam to bardzo dużo czasu i pomogłoby uniknąć wielu pomyłek.

Ewentualnie może jest jakieś gotowe rozwiązanie w formie dodatku?

Link to postu
  • 1 rok później...

Testuję to rozwiązanie. Da się to zrobić z poziomu przyjęć. Trochę na około, dużo klikania. Niestety często zdarza się, że po takiej kompletacji zerują się ceny w zamówieniu od klienta co powoduje kolejne komplikacje. Być może coś mamy źle skonfigurowane. Proszę o podpowiedź gdzie szukać przyczyny.

 

O wiele bardziej funkcjonalna była by możliwość ustawienia automatycznego powiązania wydań z przyjęciami za pomocą kodów dostaw. Najlepiej dla wybranego asortymentu. Czy jest szansa, że takie rozwiązanie zostanie wprowadzone? Ewentualnie może jest jakiś gotowy dodatek od partnerów Insert?

Edytowane przez Adam Rykaczewski
Link to postu

Nie powtarzamy opisywanego problemu, dlatego w celu analizy proszę o udostępnienie danych z informacją, na którym dokumencie PZ występuje taki błąd. Dane należy przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-922659.

Link to postu

Dziękuję za udostępnione dane. Problem został przeanalizowany i zmiany w tym kierunku zostaną wprowadzone w wersji letniej InsERT nexo. Do momentu opublikowania wersji z uwzględnionymi zmianami można zastosować jedno z następujących obejść:

  1. W cenniku prawdopodobnie dla tego towaru wyzerowała się z jakiegoś powodu cena, więc wystarczy ją zmienić na taką, jaka powinna być – przy kompletacji w tym scenariuszu przelicza się nadmiarowo cena wg ceny z wybranego cennika.
  2. Wejść do dokumentu ZK, który nie chce się skompletować, zmienić cenę pozycji na inną, a następnie na "prawidłową" (pozycja się oznaczy jako "cena wpisana ręcznie") i przy kompletacji nie będzie się dla niej przeliczała cena.
Link to postu

Dziękuję za odpowiedź. Dokumenty przy których występował problem zostały zrealizowane bez skutku magazynowego, ponieważ musieliśmy zrealizować dostawy do klientów. Gdy problem pojawi się ponownie będziemy testowali podane rozwiązanie.

 

Ceny w cenniku na wiele towarów mamy zerowe, ponieważ są to produkty na zamówienie i każdy ma inną cenę. Ceny na te towary są wprowadzane na zamówieniu od klienta ręcznie.

Link to postu
  • 4 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...