Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam,

Mam stworzony plan kont wraz z elementami kartotek i mam teraz pytanie czy muszę wprowadzać użycie w sprawozdaniach ? Jak mam przy rozrachunkach z odbiorcami krajowymi czy nie muszę skoro jest to pod tym planem i program automatycznie traktuje to jak powyższe ? Jeśli tak to gdzie mam to zmienić bo niestety wchodzi mi w kartoteki nie bardzo wiem jak się za to zabrać. 

image.thumb.png.74e17066847a0f6d5d97653a5e0c7ff3.png

image.thumb.png.197a183e077275bf72cee659ce2d3627.png

Link to postu

Witam.

 

Takie określenie mówi, że do danego sprawozdania pobrane zostanie Saldo Wn konta 202 - czyli suma sald kont podrzędnych, w tym przypadku analityk kontrahentów.

 

Jeżeli natomiast konkretną analitykę kartoteki księgowej chce Pan użyć w sprawozdaniach to należy tego dokonać z poziomu modułu Sprawozdania finansowe i widok Definicje składników.

Edytowane przez Roman Budzisz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...