Marta Pastusiak 0 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 w Vendero wtyczka Cloudflare Witam, potrzebuje pomocy. Temat dotyczy wtyczki Cloudflare. Po odinstalowaniu wtyczki nie można jej ponownie zainstalować pojawia mi się błąd: Błąd Istalacja wtyczki nie powiodła się. Serwer Cloudflare zwrócił następujący błąd: Błąd:The unique_id '3240' has already been assigned to a different user.Kod błędu: 117 Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z administratorem. może ktoś mi pomoże? Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2017 w Vendero wtyczka Cloudflare Ponowna instalacja wtyczki Cloudflare wymaga usunięcia poprzednich danych z poziomu strony. Proszę przejść na www.cloudflare.com/login wpisać swój e-mail i hasło a następnie na zakładce Overview wybrać Advanced - Delete. Przykład: Po wykonaniu takich czynności proszę spróbować ponownie się zalogować poprzez wtyczkę w programie. Link to postu
Marta Pastusiak 0 Napisano 11 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2017 w Vendero wtyczka Cloudflare Dziękuję za odpowiedź. Niestety podany sposób nie rozwiązuje problemu. Przy próbie zainstalowania wtyczki nadal pojawia się ten sam błąd. Warto chyba pomyśleć o integracji Vendero z innymi certyfikatami SSL i udostępnieniu ich abonentom Vendero. Obecnie korzystanie z CloudFlare uniemożliwia korzystanie z serwera pocztowego w domenie. Przyznacie, że to chyba słabe i pewnie gdybym to sprawdziła wcześniej nigdy nie zdecydowałabym się kupić całego pakietu oprogramowania do firmy. Ale życzę innowacji i rozwoju systemu także w obszarze bezpieczeństwa w sieci. Pozdrawiam Link to postu
Anna Merta 14 Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 w Vendero wtyczka Cloudflare Witam, proszę zainstalować wtyczkę wykorzystując ten sam adres email oraz hasło, jakich używała Pani poprzednim razem. Jeśli chce Pani korzystać z innego adresu email, to proszę zalogować się na swoje konto Cloudflare i tam w ustawieniach profilu zmienić adres email i/lub hasło, a następnie zainstalować wtyczkę wykorzystując te dane. Konfiguracja Cloudflare wymaga dodania rekordów CNAME oraz rekordu typu A, które nie wpływają na działanie rekordów MX odpowiedzialnych za serwer pocztowy. Proszę sprawdzić czy rekordy typu MX zostały poprawnie skonfigurowane. Link to postu
Polecane posty