SRL SRL 11 Napisano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2020 w Paczka zwrócona, transakcja w "do paczek" Jak radzicie sobie z tym tematem. Transakcja "za pobraniem" - wysyłamy paczkę, klient jej nie odbiera i wraca do nas. W paczce ustawiamy "zwrócona dnia xxx". Transakcja przeskakuje w transakcje - do paczek i możemy wysłać ją ponownie. Zaznaczamy wszystkie, gdzie wystawiona jest już faktura i tworzymy paczki. Nie sposób odłowić te, które zostały zwrócone. Czy jest jakiś sposób, aby dla transakcji, gdzie był zwrot paczki można było uniemożliwić ponowne stworzenie paczki do momentu ustalenia z klientem czy wysyłamy ponownie czy anulujemy transakcję? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.