Krzysztof Byczek 0 Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Informacje o nie wysłanej fakturze. Witam, mam problem; wysłałem fakturę na błędny adres email, przyszło powiadomienie ( czerwony komunikat ), że nie udało się jej wysłać. Wysłałem kolejny raz na właściwy adres i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że program ciągle usiłuje wysyłać fakturkę na ten pierwszy błędny adres. Za każdym razem jak loguję się to mam na stronie kilkanaście czerwonych informacji, że nie udało się wysłać dokumentu na ten błędny adres. Jak to zneutralizować ? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Informacje o nie wysłanej fakturze. Dzień dobry Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Pracujemy nad jego rozwiązaniem. Link to postu
Polecane posty