Dominik Lipka 1 Napisano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2020 w Gestor a prowadzenie "projektu" Czy może ktoś z Was ma doświadczenie związane z użyciem Gestora do prowadzenia projektu (projekt rozumiany jako zrealizowanie oferty złożonej powiązanej zarówno z dostawa jak i montażem i wdrożeniem urządzeń, programowaniem itp.). W skrócie - składamy ofertę - jest ona zaakceptowana przez klienta a obejmuje np.: dostawę sterownika do maszyny powiązaniem z jego zamontowaniem i wdrożeniem (programowanie) . Klient ją akceptuje zmieniamy jej status jako w realizacji i w tym momencie trzeba sprawnie rozdzielić działania na poszczególne osoby , albo wskazać kierownika projektu który ogarnie resztę. Wiąże się to z: rozdzieleniem zadań pomiędzy pracowników rezerwacją zasobów rozliczeniem czasu pracy pod katem opłacalności wyceny i prawidłowości kalkulacji podliczeniem wszystkiego na koniec Podsumowując: czy ktoś z Was ma przetarte szalki w takim wykorzystaniu Gestora i może coś zasugerować ? Z góry dzięki za pomoc Link to postu
Piotr Szepler 1 Napisano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2021 w Gestor a prowadzenie "projektu" Tez chętnie bym się dowiedział. Obsługa projektów w takiej formie jak pisze autor wątku byłaby dużym plusem. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2021 w Gestor a prowadzenie "projektu" Mamy ofertę, do oferty dodajemy działania. W ramach działań możemy przeprowadzić rezerwacje zasobów. W działaniach można rejestrować rzeczywisty czas pracy. Nie jest to wystarczające do obsługi tego typu projektów? Link to postu
Polecane posty