Skocz do zawartości

Użyty asortyment w zleceniu serwisowym

Polecane posty

Czy gdzieś w Nexo widzę że asortyment jest użyty na zleceniu serwisowym ?

Problem polega na tym że serwis pobiera towar z magazynu i używają do zleceń serwisowych. Magazynier nie widzi ruchu tego towaru i się denerwuje że będzie miał braki.

Z kolei wypisanie WZ w Subiekcie spowoduje dublowanie się rozchodów, jeżeli zaznaczymy opcje przenieś na dokument Gestorze.

Chyba że gdzieś, nie widzę opcji sprawdzenia tego w Subiekcie Nexo.

jeżeli nie ma dobrze byłoby uwzględnić gdzieś takową informacje ...

 

 

Link to postu

W zleceniu serwisowym nie ma żadnej rezerwacji.
Jednak czy nie byłby wystarczający taki scenariusz ?:

Serwis pobiera towar z magazynu, dodaje do zlecenia serwisowego, wystawia RW na ten asortyment ze zlecenia serwisowego.  Po naprawie wystawia Pan na podstawie zlecenia serwisowego dokument, gdzie jest wykazana usługa zamiast towarów.

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu

Czysto teoretycznie tak, ALE ..

- magazynier odpowiada za stan magazynu 

- wydaje towar na serwis na piękne oczy nie mając pewności że osoba pobierająca wpisze go do zlecenia, mając 6 serwisantów i około 40 rozpoczętych napraw łatwo o błąd specjalnie lub niespecjalnie, dziś np. szukalismy dysku SSD który okazał się być na zamkniętym zleceniu do którego ktoś jeszcze nie wystawił dokumentu finalnego.

moja sugestia : następna kolumna w asortymencie , towar zablokowany na zleceniach serwisowych gdyż ewidentnie brakuje tutaj jakiejś spójności , a tak będzie widoczny aktualny stan magazynowy. 

poza tym druga rzecz w IT Klient dostaje gwarancje na sprzęt wymieniony na serwisie , nie może mieć tylko usługi na dokumencie.

Pomysł fajny z tymi zleceniami serwisowymi tylko pociągnijmy go i rozbudujmy bardziej funkcjonalnie.

Osobiście denerwują mnie pola własne w osobnej zakładce , przyjmujemy sprzęt i musimy zaznaczać na następnej karcie np. wyposażenie (zasilacz ,torba,myszka) 

 

 

 

Edytowane przez Maciej Tomczyk
Link to postu
Dnia 16.01.2018 o 19:48, Maciej Tomczyk napisał:

Czysto teoretycznie tak, ALE ..

- magazynier odpowiada za stan magazynu 

- wydaje towar na serwis na piękne oczy nie mając pewności że osoba pobierająca wpisze go do zlecenia, mając 6 serwisantów i około 40 rozpoczętych napraw łatwo o błąd specjalnie lub niespecjalnie, dziś np. szukalismy dysku SSD który okazał się być na zamkniętym zleceniu do którego ktoś jeszcze nie wystawił dokumentu finalnego.

moja sugestia : następna kolumna w asortymencie , towar zablokowany na zleceniach serwisowych gdyż ewidentnie brakuje tutaj jakiejś spójności , a tak będzie widoczny aktualny stan magazynowy. 

Skontaktuję się z Panem poprzez prywatną wiadomość w celu omówienia tej funkcjonalności bo to nie jest takie oczywiste..:)

Cytat

poza tym druga rzecz w IT Klient dostaje gwarancje na sprzęt wymieniony na serwisie , nie może mieć tylko usługi na dokumencie.

Pomysł fajny z tymi zleceniami serwisowymi tylko pociągnijmy go i rozbudujmy bardziej funkcjonalnie.

Osobiście denerwują mnie pola własne w osobnej zakładce , przyjmujemy sprzęt i musimy zaznaczać na następnej karcie np. wyposażenie (zasilacz ,torba,myszka) 

 

Jesteśmy otwarci oczywiście na propozycje, tak że proszę śmiało :) Co do pól własnych to w każdym obiekcie są na osobnej zakładce. Jednak czy do dołączonego wyposażenia nie lepsze byłoby pole opisowe Wyposażenie dodatkowe znajdujące się na zakładce Zgłoszenie ?

 

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...