Skocz do zawartości

Maciej Tomczyk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Maciej Tomczyk's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry , u mnie mam inny problem z instyktem, na bazie dużej 30GB odbudowa trwa ok. 18h czy to normalne ? nie można tego przyspieszyć ? w programie serwisowym jak wejde w parametry mam informacje ze bez FTS i mimo tego trwa to masakrycznie długo.
  2. oglądałem to ale nie widze nigdzie opcji zbiorczego wygenerowania nazwy dla urządzenia fiskalnego...
  3. Dzien dobry mam problem z fiskalizacją w Subiekcie Sprint , stworzylismy w Nexo asortyment korzystajac z opcji modeli i dodatkowych cech, niestety jako separator wstawiliśmy domyślny!!! niedrukowalny na urzadzeniu fiskalnym znak. jezeli drukujemy z poziomu Subiekta Nexo sterownik drukarki pomija nam ten znak , jednak gdy wyślemy towary do Sprinta nie jest juz tak różowo, drukarka generuje błąd o niedrukowanym elemencie. W Sprincie nie ma opcji pomijania niedrukowanych znaków ( w sterowniku wybieramy ale Sprint tego nie uwzględnia tego ustawienia ) Czy jakieś wyjscie z tej sytuacji ???
  4. Proponuje oba konta bankowe umieścić w nagłówku dokumentu pln xxxxxxxxx EUR XXXXXXXXX Klient wybierze sobie co gdzie przelac dokument bedzie w euro a tabela vat w PLN tez mam Klienta który tak wymagał i z tego co pamiętam bez wielkich kombinacji w wersji PRO dało się osiągnąć wymagany efekt, FV w EURO dla polskiego kontrahenta (dokument w Euro - tabela vat w PLN) postaram się wieczorkiem wstawić PDF z moim wydrukiem
  5. Podłącze się do tematu, sprawdzanie VIES z poziomu Nexo daje błędy , a na stronie Vies kontrahent weryfikuje się poprawnie ? Czy coś robię źle?
  6. Panie Mirosławie, FD ewidentnie robi to co trzeba i załatwia sprawę. Zauważę tylko że Klient może przyjść nawet po kilku miesiącach po FV , bo nie znalazłem w przepisach terminu konkretnego na taka operację. To co Pan dotychczas robi to karkołomne przedsięwzięcie
  7. Czysto teoretycznie tak, ALE .. - magazynier odpowiada za stan magazynu - wydaje towar na serwis na piękne oczy nie mając pewności że osoba pobierająca wpisze go do zlecenia, mając 6 serwisantów i około 40 rozpoczętych napraw łatwo o błąd specjalnie lub niespecjalnie, dziś np. szukalismy dysku SSD który okazał się być na zamkniętym zleceniu do którego ktoś jeszcze nie wystawił dokumentu finalnego. moja sugestia : następna kolumna w asortymencie , towar zablokowany na zleceniach serwisowych gdyż ewidentnie brakuje tutaj jakiejś spójności , a tak będzie widoczny aktualny stan magazynowy. poza tym druga rzecz w IT Klient dostaje gwarancje na sprzęt wymieniony na serwisie , nie może mieć tylko usługi na dokumencie. Pomysł fajny z tymi zleceniami serwisowymi tylko pociągnijmy go i rozbudujmy bardziej funkcjonalnie. Osobiście denerwują mnie pola własne w osobnej zakładce , przyjmujemy sprzęt i musimy zaznaczać na następnej karcie np. wyposażenie (zasilacz ,torba,myszka)
  8. Czy gdzieś w Nexo widzę że asortyment jest użyty na zleceniu serwisowym ? Problem polega na tym że serwis pobiera towar z magazynu i używają do zleceń serwisowych. Magazynier nie widzi ruchu tego towaru i się denerwuje że będzie miał braki. Z kolei wypisanie WZ w Subiekcie spowoduje dublowanie się rozchodów, jeżeli zaznaczymy opcje przenieś na dokument Gestorze. Chyba że gdzieś, nie widzę opcji sprawdzenia tego w Subiekcie Nexo. jeżeli nie ma dobrze byłoby uwzględnić gdzieś takową informacje ...
  9. Miałeś magazyny używałeś ich a teraz chcesz je usunąć ?
  10. U mnie tak wyglada licencja dla Podmiotu biuro rachunkowe
  11. tak CTRL a nie shift moj błąd ale chyba nie ma opcji z programu je zbiorczo usunąć , bo z tego co wiem nawet nie można ich wyciągnąć do exela. Zostanie grzebanie w bazie albo reczne usuwanie.
  12. tzn nie mam opcji zarejestruj klienta biura, ale jak pisałem nie instalowałem od początku z założeniem ze to bedzie biuro... tylko zwykły Rachmistrz Nexo.
  13. nie mam takiego ekranu ale patrzę że mam niezaznaczoną opcje że właściciel licencji prowadzi biuro rachunkowe ... czy to może być przyczyną tego problemu ? i czy można to u Was zmienić ?
  14. Dzien dobry Zainstalowałem demo Rachmistrza Nexo Pro u Klienta (miała prowadzić dla znajomego księgowość) , teraz okazało sie że jednak zakładamy biuro rachunkowe i skorzystaliśmy z licencji dla biura ( bez limitu stanowisk / 20 podmiotów) . Nie mam jednak opcji jak w e-pomocy wyboru założenia podmiotu - biuro rachunkowe jak w e-pomocy na stronie, założyłem więc i aktywowałem licencje na Biuro rachunkowe ( z wyborem biurowa na użytek własny) , licencja sie aktywowała ok. Wróciłem do Klienta biura i tam wpisałem licencje , mam teraz status (właściciel licencji Biuro X , właściciel danych Firma Y , jednak ma status niezarejestrowana przy wpisaniu licencji pokazuje dane biura rachunkowego i nie można ich zmienić a próba rejestracji powoduje komunikat zdublowana licencja... jak wybrnąc z tego ?
  15. Nie są dodane dodatkowe kody kreskowe ? domyślnie są one niewidoczne pokazujesz je dopiero w opcji SHIFT+F3 stając kursorem na polu kod kreskowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...