Grzegorz Woś 2 Napisano 23 Września 2020 Udostępnij Napisano 23 Września 2020 w Awaria Nexo przy próbie wydrukowania nieprawidłowej naklejki Po raz kolejny wołają mnie że nie działa drukowanie naklejek i gestor wyrzuca komunikat o błędzie krytycznym. Problemem jest że pracownik próbuje wydrukować naklejkę do urządzenia którego danych nie wprowadził. Naklejka wymaga uzupełnionych pól Numer zlecenia, Klient, Nazwa, Symbol. W Gestorze można utworzyć zlecenie które posiada tylko klienta i numer. Proszę dodanie obsługi wyjątku aby wyświetlający się komunikat informował wprowadzającego o problemie. Poniższy komunikat jest mało pomocny: Poniżej widok nieprawidłowo wprowadzonego zlecenia. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 24 Września 2020 Udostępnij Napisano 24 Września 2020 w Awaria Nexo przy próbie wydrukowania nieprawidłowej naklejki Dzień Dobry, Dziękuję za zgłoszenie, tak potwierdzamy problem. Poprawimy błąd do najbliższej wersji. Link to postu
Polecane posty