Alicja Łysiak 10 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( Witam serdecznie. Podczas wysyłanie JPK danymi autoryzacyjnymi pojawia mi się komunikat: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego. Co ciekawe można wysłać JPK-a podpisem kwalifikowanym (jedynie nie pobrałem jeszcze potwierdzenia UPO - komunikat 120), a co ciekawsze deklarację VAT-7 udało mi się wysłać danymi autoryzacyjnymi bez problemu(potwierdzenie mam komunikat 200). Macie może podobny problem? Pozdrawiam Link to postu
Katarzyna Szamocka-Magdoń 0 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( 17 minut temu, Marek Łysiak napisał: Witam serdecznie. Podczas wysyłanie JPK danymi autoryzacyjnymi pojawia mi się komunikat: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego. Co ciekawe można wysłać JPK-a podpisem kwalifikowanym (jedynie nie pobrałem jeszcze potwierdzenia UPO - komunikat 120), a co ciekawsze deklarację VAT-7 udało mi się wysłać danymi autoryzacyjnymi bez problemu(potwierdzenie mam komunikat 200). Macie może podobny problem? Pozdrawiam U mnie ten sam problem Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( (edytowane) Problem zostanie rozwiązany w wersji 1.64 HF2, która zostanie wydana w najbliższym czasie. EDIT: wersja została już wydana: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html Edytowane 5 Października 2020 przez Jacek Izydorczyk Link to postu
Alicja Łysiak 10 Napisano 5 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( Dzięki serdecznie za info. Pozdrawiam Link to postu
Izabela Szatrawska 1 Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( U mnie podpis danymi autoryzacyjnymi też nie działa. Mam aktualną, najnowszą wersję Rachmistrza Nexo, ale nie mogę wysłać JPK (dziś, przed chwilą, jest 7 X godz. 19:55) - podpis danymi autoryzacyjnymi po kliknięciu OK pozostaje w zawieszeniu, okienko po prostu "wisi", wysyłka jest niemożliwa, bo program komunikuje, że plik nie jest podpisany. Nie ma miejsca na adres e-mail jak w poprzedniej wersji... Deklaracja wysłana bez problemu, ale JPK się nie da... Kiedy jest planowana aktualizacja? Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 8 Października 2020 Udostępnij Napisano 8 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( U mnie ten sam problem z wysyłką danym autoryzującymi, Wersja nexo 32.01 (3906). Proszę o informację. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 12 Października 2020 Udostępnij Napisano 12 Października 2020 w Problem podczas wysyłki JPK :( Dnia 7.10.2020 o 19:56, Izabela Szatrawska napisał: Mam aktualną, najnowszą wersję Rachmistrza Nexo Dnia 8.10.2020 o 11:26, Łukasz Gołębiowski napisał: Wersja nexo 32.01 (3906). W sprawie nexo proszę pisać w dziale forum przeznaczonym dla tej linii produktów: https://forum.insert.com.pl/index.php?/forum/3-insert-nexo/ Natomiast przed chwilą została wydana wersja 32.0.2, w której m.in. "Poprawiono podpisywanie JPK danymi autoryzującymi, gdy nie był podany adres e-mail.". Link to postu
Polecane posty