Skocz do zawartości

Problem podczas wysyłki JPK :(

Polecane posty

Witam serdecznie. Podczas wysyłanie JPK danymi autoryzacyjnymi pojawia mi się komunikat: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego. Co ciekawe można wysłać JPK-a podpisem kwalifikowanym (jedynie nie pobrałem jeszcze potwierdzenia UPO - komunikat 120), a co ciekawsze deklarację VAT-7 udało mi się wysłać danymi autoryzacyjnymi bez problemu(potwierdzenie mam komunikat 200). Macie może podobny problem? Pozdrawiam :)

Link to postu
17 minut temu, Marek Łysiak napisał:

Witam serdecznie. Podczas wysyłanie JPK danymi autoryzacyjnymi pojawia mi się komunikat: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego. Co ciekawe można wysłać JPK-a podpisem kwalifikowanym (jedynie nie pobrałem jeszcze potwierdzenia UPO - komunikat 120), a co ciekawsze deklarację VAT-7 udało mi się wysłać danymi autoryzacyjnymi bez problemu(potwierdzenie mam komunikat 200). Macie może podobny problem? Pozdrawiam :)

U mnie ten sam problem

Link to postu

U mnie podpis danymi autoryzacyjnymi też nie działa.

Mam aktualną, najnowszą wersję Rachmistrza Nexo, ale nie mogę wysłać JPK (dziś, przed chwilą, jest 7 X godz. 19:55) - podpis danymi autoryzacyjnymi po kliknięciu OK  pozostaje w zawieszeniu, okienko po prostu "wisi", wysyłka jest niemożliwa, bo program komunikuje, że plik nie jest podpisany. Nie ma miejsca na adres e-mail jak w poprzedniej wersji...

Deklaracja wysłana bez problemu, ale JPK się nie da... Kiedy jest planowana aktualizacja?

 

Link to postu
Dnia 7.10.2020 o 19:56, Izabela Szatrawska napisał:

Mam aktualną, najnowszą wersję Rachmistrza Nexo

 

Dnia 8.10.2020 o 11:26, Łukasz Gołębiowski napisał:

Wersja nexo 32.01 (3906).

W sprawie nexo proszę pisać w dziale forum przeznaczonym dla tej linii produktów: https://forum.insert.com.pl/index.php?/forum/3-insert-nexo/

Natomiast przed chwilą została wydana wersja 32.0.2, w której m.in. "Poprawiono podpisywanie JPK danymi autoryzującymi, gdy nie był podany adres e-mail.".

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...