Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Jacek Izydorczyk

Partner
  • Ilość treści

    68
  • Rejestracja

Reputacja

4 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak. Rachunek VAT należy księgować dokładnie tak samo jak każdy inny rachunek.
  2. Istotne może być też to, że ZK nie wydaje dostaw. Może je co najwyżej rezerwować.
  3. Zdaje się, że chodzi o przypadek, w którym pracownik, w ramach umowy o pracę (standardowe KUP) ma wykonać pracę "autorską"? Nie wiem, co na to przepisy, ale wydaje mi się, że można utworzyć składnik parametryczny, w którym określi się wynagrodzenie zasadnicze, a następnie wartość "podstawy miesięcznej" i "podstawy miesięcznej 50% KUP" można wyliczać za pomocą odpowiednich definicji z użyciem tego parametru i stałych płacowych.
  4. Można to rozwiązać za pomocą pól własnych do KPiR.
  5. Temat był już poruszany tutaj:
  6. Demo Rewizora wygasło, ale można uruchomić demo Rachmistrza i tam zmienić te parametry. Można wysłać bazę danych do pomocy technicznej InsERT - pewnie pomogą. Można też zmienić parametry bezpośrednio w bazie danych - w razie potrzeby świadczymy takie usługi. Da się to zrobić zdalnie bez przerywania pracy.
  7. To wcale nie jest takie proste jak się wydaje. 1. Składniki mogą wchodzić do kompletu w różnych jednostkach. 2. Te różne jednostki mogą mieć określoną masę również w różnych jednostkach masy. 3. Jednostka kompletu może mieć określoną masę w konkretnej jednostce masy. 4. Komplety mogą zawierać inne komplety jako składniki. Mam jednak gotowe rozwiązanie (automat) do wyliczania cen kompletów na bieżąco. W razie zainteresowania zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
  8. To błąd. Klient nie powinien wykonywać przelewu PP jeśli nie miał faktury (pro-forma/zamówienie to nie faktura). Nie wiem, co powinien Pan teraz zrobić, czy zwrócić przelew i czekać na nowy, zwykły, czy nic. To prawidłowy skutek powyższego. Chyba jedyne, co może Pan zrobić, to wystawić fakturę zaliczkową na kredyt kupiecki, a następnie skorzystać z opcji Rozlicz wybrany przez skojarzenie.
  9. Proszę wykonać konserwację bazy danych w programie serwisowym.
  10. Najpierw należy usunąć starą licencję. Może to zrobić Pomoc Techniczna InsERT lub dowolna osoba, która wie jak to zrobić. Następnie będzie można wprowadzić nową licencję analogicznie jak pierwszą.
  11. Jaki ma Pan program antywirusowy? Proszę go wyłączyć, przeinstalować Subiekta i spróbować uruchomić. Jeśli pomoże i nadal chce Pan używać tego antywirusa, to można spróbować dodać do niego odpowiednie wyjątki.
  12. To raczej inny problem (błąd 500), może bramka jest przeciążona. Proszę spróbować jeszcze raz.
  13. Oczywiście, dlatego napisałem, że to nie do końca to, czego Pani oczekuje. Ponieważ taka funkcjonalność nie została jeszcze zaprojektowana i zrealizowana. Tak, ale eliminuje działanie z wyborem wzorca wydruku. Jest więc lepiej ponieważ rachunek jest już zapamiętany per dokument - nie dojdzie do sytuacji, że ten sam dokument będzie miał dwa różne wydruki. Tak. Ewentualnie to, co ja zaproponowałem można spróbować rozbudować rozwiązaniem dodatkowym, które zadba o automatyczne ustawianie rachunku podmiotu na podstawie waluty dokumentu. To poprostu dwie ścieżki do rozwiązania problemu. Wzorzec jednak już istnieje, wystarczy kupić i używać.
  14. Szanujemy Pana prywatne opinie, ale gardzimy niesłusznymi ocenami. Proszę zrozumieć, że to, że Pan czegoś "nie może" wcale nie musi oznaczać, że ktoś inny jest nieuczciwy.
×