Sławomir Różycki 0 Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 w Jak usunąć klienta z Vendero? Witam w jaki sposób można usunąć klienta z Vendero? Dla testu wystawiłem jednego klienta z Nexo to sklepu Vendero, z poziomu Vendero wysłałem zaproszenie. Idąc za otrzymanym linkiem zarejestrowałem się. Niestety ale Vendero/Nexo nie rozpoznał że rejestracja jest na ten sam NIP, firmę i nie powiązał rejestracji z zaproszeniem w wyniku czego w Vendero jest nowy klient o identycznych parametrach co w Nexo. W wyniku takiej sytuacji z Vendero nie można przesłać zamówienia do Nexo bo jest konflikt tych samych klientów (a dokładniej zapewne chodzi o nr NIP lub adres e-mail) Pytanie jest takie: jak usunąć zarejestrowanego klienta z Vendero? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Sławek Link to postu
Sławomir Różycki 0 Napisano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 w Jak usunąć klienta z Vendero? Witam ponownie czyżby temat zarządzania klientem w Vendero a w szczególności usuwanie klienta z bazy był nierozwiązywalny. Temat jest szerszy - jak spełnić np. żądanie klienta który w ramach ochrony danych osobowych będzie chciał by jego dane zostały wykasowane z bazy klientów określonego sklepu (opartego na Vendero)? Ktoś pomoże w powyższym temacie? Albo inaczej, do kogo z inserta/vendero z takim tematem się zwrócić? Podpowie ktoś? Pozdrawiam Sławek Link to postu
Anna Merta 14 Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 w Jak usunąć klienta z Vendero? Witam, konflikt, o którym Pan wspomina wynika z ustawień synchronizacji kontrahentów (panel administracyjny - ustawienia - synchronizacja - sekcja "Synchronizacja kontrahentów" ) - prawdopodobnie ma Pan domyślnie ustawioną opcję "Zapytaj". Przy rozwiązywaniu konfliktu (panel administracyjny - zamówienia - konflikty )proszę połączyć/powiązać tych klientów a następnie wystawić dokument - zostanie on powiązany z kartoteką klienta w Subiekcie. Link to postu
Sławomir Różycki 0 Napisano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 w Jak usunąć klienta z Vendero? Pani Anno opcje "zapytaj" mam ustawioną - bo chyba tak jest bezpieczniej. Ale ten konflikt nie jest jest widoczny na liście w podmenu "konflikty" - teoretycznie nie ma konfliktów. Jest jakaś informacja o błędzie w podmenu "lista zamówień" - w kolumnie błędy stoi ikona wykrzyknika z informacją jak w załączonym zrzucie ekranu. W podmenu lista klientów widzę dwóch identycznych klientów, jeden "wystawiony" z systemu NEXO a drugi zarejestrowany poprzez pasaż24. Może naprowadzi na rozwiązanie problemu taka oto informacja. Formalnie w Nexo udostępniłem klienta do sklepu internetowego. Klient pokazał się w vendero i "zaprosiłem klienta poprzez skrót w tabeli z klientami. Następnie pod adres e-mail z Nexo został wysłany link do rejestracji. (Być może tu jest jakiś problem) Jak rejestrowałem się z zaproszenia w linku wydaje mi się, że rejestracja przebiegła tak jakbym to zrobił wprost w portalu pasaż24, stystem vendero nie powiązał rejestracji z zaproszeniem i potraktował rejestrację jako zupełnie nowego klienta (mino takich samych numerów NIP) - nie pokazał żadnych konfliktów w podmenu konflikty. Tak na marginesie, administrator sklepu w Vendero nie ma żadnych narzędzi do usuwania klienta z listy? Proszę jeszcze trochę pokombinować Pozdrawiam Sławomir Różycki Link to postu
Magdalena Fajfer 0 Napisano 23 Maja 2018 Udostępnij Napisano 23 Maja 2018 w Jak usunąć klienta z Vendero? Witam, Problem wciąż aktualny. A RODO coraz bliżej i nie istnieje możliwość skasowania danych klienta... Link to postu
Anna Merta 14 Napisano 25 Maja 2018 Udostępnij Napisano 25 Maja 2018 w Jak usunąć klienta z Vendero? Dnia 23.05.2018 o 11:55, Magdalena Fajfer napisał: Witam, Problem wciąż aktualny. A RODO coraz bliżej i nie istnieje możliwość skasowania danych klienta... Pani Magdaleno, o jakich konkretnie danych Pani mówi? Z poziomu Subiekta istnieje możliwość anonimizacji danych kontrahenta. Jeśli taki kontrahent jest również kontrahentem sklepu internetowego to nastąpi również anonimizacja tych danych po stronie sklepu. Odznaczenie zaś w kartotece kontrahenta znacznika "klient sklepu internetowego" usuwa takiego klienta z listy klientów w panelu administracyjnym. Dnia 6.02.2018 o 18:23, Sławomir Różycki napisał: Może naprowadzi na rozwiązanie problemu taka oto informacja. Formalnie w Nexo udostępniłem klienta do sklepu internetowego. Klient pokazał się w vendero i "zaprosiłem klienta poprzez skrót w tabeli z klientami. Następnie pod adres e-mail z Nexo został wysłany link do rejestracji. (Być może tu jest jakiś problem) Jak rejestrowałem się z zaproszenia w linku wydaje mi się, że rejestracja przebiegła tak jakbym to zrobił wprost w portalu pasaż24, stystem vendero nie powiązał rejestracji z zaproszeniem i potraktował rejestrację jako zupełnie nowego klienta (mino takich samych numerów NIP) - nie pokazał żadnych konfliktów w podmenu konflikty. W sytuacji, gdy proces rejestracji odbywa się poprzez link z zaproszenia, to taki klient powinien powiązać się z tym "przesłanym" bezpośrednio z Subiekta. Być może jednak klient nie dokonał rejestracji poprzez zaproszenie, albo dokonał aktywacji poprzez inny link. Proszę o dokładną informację na temat tej sytuacji (nazwa sklepu, jaki to klient) bezpośrednio do mnie na maila anna.merta@insert.com.pl Jeśli chodzi o sam proces rejestracji to konto zakładane jest z poziomu pasaz24.pl, bowiem jest to konto globalne. Natomiast komunikat, który pojawia się w panelu dotyczy sytuacji, gdy próbujemy dodać klienta o tym samym nipie, co klient już istniejący, przy oznaczonej opcji przestrzegania unikalności numerów NIP. Ale w sytuacji, którą Pan opisuje problem taki wynika najprawdopodobniej z kwestii, o których wspominam wyżej, dlatego poproszę o przesłanie mi szczegółowych informacji - przyjrzymy się temu przypadkowi. Link to postu
Polecane posty