Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 w Podpowiadanie adresów e-mail w EA [sugestia] + pytania SUGESTIA 1 Przykładowo: Tworzę EA, w polo DO wyszukuję adresata, czyli wpisuję "Jan Kowalski" i nie podpowiada mi żadnej osoby. Wpisuję w drugim kroku "Kowalski Jan" i wówczas podpowiada już mi "Kowalski Jan <jas@wp.pl>" na liście. Czyli w NEXO, adresat już jest de facto zapisany ale ważne jest w jakiej kolejności wpisze imię i nazwisko, co oczywiście jest bardzo nieergonomiczne. Zasadniczo z tego co kojarzę (proszę mnie ewentualnie poprawić), adresatów (adresy e-mail) można wpisywać bezpośrednio do karotek FI/OF. Dodają się oni również chyba sami (ich adresy e-mail) do listy podpowiedzi gdy z nimi korespondujemy (nawet gdy nie są przypisani do żadnej FI/OF) Opisywany problem zdaje się, że dotyczy adresatów dodanych do listy podpowiedzi samoczynnie (czyli tych poza kartoteką FI/OF) PYTANIE 1 Czy w NEXO jest jakieś miejsce gdzie zbiorczo można zobaczyć wszystkie adresy dodane samoczynnie do listy podpowiedzi? Edytować etykietę (np. Kowalski Jan ), ewentulanie usunąć dany adres e-mail? PYTANIE 2 Jak działa ten mechanizm dodawania samoczynnego adresów e-mail? Bo dziś zrobiłem tak, że dodałem nową OF, zdefiniowałem w jej kartotece adres e-mail i w ostatnim kroku wysłałem ofertę na wczesniej zdefiniowany adres. Klient chwilę pozniej odpisał do mnie. Na liście podpowiedzi widzę 2 rekordy de facto z tym samym adresem e-mail, podejrzewam, że jeden z nich to adres z karoteki a ten drugi dodał się sam jak klient odpisał. Dlaczego tak się dzieje? Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Podpowiadanie adresów e-mail w EA [sugestia] + pytania (edytowane) 16 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał: SUGESTIA 1 Przykładowo: Tworzę EA, w polo DO wyszukuję adresata, czyli wpisuję "Jan Kowalski" i nie podpowiada mi żadnej osoby. Wpisuję w drugim kroku "Kowalski Jan" i wówczas podpowiada już mi "Kowalski Jan <jas@wp.pl>" na liście. Czyli w NEXO, adresat już jest de facto zapisany ale ważne jest w jakiej kolejności wpisze imię i nazwisko, co oczywiście jest bardzo nieergonomiczne. Zasadniczo z tego co kojarzę (proszę mnie ewentualnie poprawić), adresatów (adresy e-mail) można wpisywać bezpośrednio do karotek FI/OF. Dodają się oni również chyba sami (ich adresy e-mail) do listy podpowiedzi gdy z nimi korespondujemy (nawet gdy nie są przypisani do żadnej FI/OF) Opisywany problem zdaje się, że dotyczy adresatów dodanych do listy podpowiedzi samoczynnie (czyli tych poza kartoteką FI/OF) PYTANIE 1 Czy w NEXO jest jakieś miejsce gdzie zbiorczo można zobaczyć wszystkie adresy dodane samoczynnie do listy podpowiedzi? Edytować etykietę (np. Kowalski Jan ), ewentulanie usunąć dany adres e-mail? Jawnie nie można, to jest ze wszystkich adresatów wyliczane na bieżąco. Etykieta ta jest nadawana na serwerze przez użytkownika konta pocztowego. Ale jest książka adresowa. Mnemonik (Ctrl+Spacja -->AK). Tam możemy zobaczyć wszystkie adresy e-mail przypisane do naszych klientów. Cytat PYTANIE 2 Jak działa ten mechanizm dodawania samoczynnego adresów e-mail? Bo dziś zrobiłem tak, że dodałem nową OF, zdefiniowałem w jej kartotece adres e-mail i w ostatnim kroku wysłałem ofertę na wczesniej zdefiniowany adres. Klient chwilę pozniej odpisał do mnie. Na liście podpowiedzi widzę 2 rekordy de facto z tym samym adresem e-mail, podejrzewam, że jeden z nich to adres z karoteki a ten drugi dodał się sam jak klient odpisał. Dlaczego tak się dzieje? Unikalność jest sprawdzana po całym ciągu. Klient używa innej nazwy na serwerze niż ta jaką Pan zapisał w nexo. Klient odbierając od Pana wiadomość w polu Do zobaczy taką nazwę jaką używa Pan przed ostrym nawiasem (np.: Jan Kowalski <jas@wp.pl>) Prosiłbym o zerknięcie w parametry klienta poczty. Może tam Pan ustawić w jaki sposób mają być podpowiadani adresaci. Jeśli ustawi Pan, że tylko po danych klientów, to będą zwracane tylko te wyniki, gdzie adres e-mail jest dopisany do klienta. Natomiast ustawienie danych klientów i pobranych wiadomościach spowoduje, że na liście wyników wyżej będą te adresy e-mail, które mają powiązania z klientami od tych, które są brane z wiadomości. Edytowane 8 Lutego 2018 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2018 w Podpowiadanie adresów e-mail w EA [sugestia] + pytania Dziękuję za odpowiedz na pytanie 1 oraz 2. A co z Sugestią 1 - poprawicie to? Bo nie odniósł się Pan a problem jest dość uciążliwy Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 16 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2018 w Podpowiadanie adresów e-mail w EA [sugestia] + pytania Dzień dobry, z tego co widzę to np Thunderbird sobie z tym radzi.. ale np gmail już nie i zachowuje się tak jak Gestor w takim przypadku. Przyglądniemy się temu tematowi głównie pod względem wydajnościowym. Jednak nie wcześniej niż do wersji letniej. Link to postu
Polecane posty