Michał Tumkiewicz 0 Napisano 12 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 w Problem z dodaniem klienta o tym samym NIP - fundacja Witam, Mam do wystawienie fakturę na fundację ,,Zdążyć z pomocą" gdzie w nazwie zmieniane jest imię dziecka ale NIP zostaje. W subiekcie NEXO mam już wprowadzone 5 różnych nazw firmy pod tym samym NIPEM , ale kolejna nie chce się w żaden sposó dodać - wyskakuje za każdym razem błąd ,,NIE USTAWIONO POWIĄZANEGO DOKUMENTU" . Po resecie raz prawie mi się udało ale przez przypadek nie wprowadziłem adresu ulicy , po edycji błąd nie dał już zapisać danych klienta. Próbowałem z opcją ustawienia centrali innego klienta pod tym samym NIP jednak też jest to bezskuteczne. Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak ten bład zniwelować a faktura do wystawienie czeka. ... Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2018 w Problem z dodaniem klienta o tym samym NIP - fundacja Witam ponownie, udało mi się ominąć owy błąd ustawiając kraj Polska w kartotece klienta w rubryce "Państwo" . Jeśli się ustawi kraj owy błąd znika. Zauważyłem że u innych klientów kraj Polska dodaje się automatycznie. Szkoda że straciłem na dojście do tego sporo czasu. Ale najważniejsze, że się udało Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 13 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2018 w Problem z dodaniem klienta o tym samym NIP - fundacja Dzień dobry, Cieszę się, że problem udało się Panu rozwiązać. Nie potrafimy jednak powtórzyć tego problemu i stwierdzić w jakiej sytuacji tak się dzieje. Czy nadal ma Pan tego typu problemy przy zapisie klienta? Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie dokładnego scenariusza oraz zrzut ekranu swojego domyślnego szablonu klienta. Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2018 w Problem z dodaniem klienta o tym samym NIP - fundacja Tak , ale problem występuje tylko przy tej firmie jeśli nie mam ustawionego kraju Polska. Też ciężko mi stwierdzić w jakiej sytuacji to się dzieje bo na poprzednich fakturach z tym samym NIP błąd nie wystąpił. Z tego co pamiętam to nie musiałem też wprowadzać centrali - tutaj od razu jest zapytanie czemu ten podmiot ma ten sam NIP i wymaga wprowadzenia Centrali Może też nakieruje dodatkowy błąd pojawiające się przy okazji wprowadzania - błąd połączenia z GUS (pobiera dane ale wyświetla się błąd) - pobiera dane bez kraju i ten brak kraju blokuje zapis Zgodnie z zyczeniem przesyłam szablon klienta Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 13 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2018 w Problem z dodaniem klienta o tym samym NIP - fundacja Dziękujemy. Do wersji 20.0.0. dodamy małą poprawkę polegającą na tym, że gdy wystąpi taki błąd podczas zapisu to kliknięcie w ten błąd na dole kartoteki spowoduje podświetlenie pola, którego ten błąd dotyczy. Przyczyna tego problemu być może jest właśnie związana z pobieraniem danych z GUS. Przyglądniemy się temu tematowi do najbliższej wersji nexo. Link to postu
Polecane posty