Tomasz Zalas 0 Napisano 18 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki dzień dobry, mam zrobione ewidencję zakupu i sprzedaży za styczeń. Wchodzę w menu Deklaracje skarbowe - e-sprawozdawczość jpkVAT, daję dodaj JPK VAT rozliczeniowy wybieram miesiąc styczeń, daję wykonaj i dostaję komunikat "W wybranym okresie nie obowiązuje żadna wersja pliku", co robię źle?, proszę o pomoc Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 19 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki Posiada Pan wersję wcześniejszą niż 18.0.0. W tej wersji wprowadzona została obsługa JPK_VAT w wersji 3, która obowiązuje od 01.01.2018. Link to postu
Tomasz Zalas 0 Napisano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki (edytowane) to prawda, mam wersję 15.0.0., aktualizację rachmistrza mogę wykonać?, z poziomu Subiekta nie pobiera mi aktualizacji, wystąpił błąd, w dzienniku błędów: Należy dokonać ponownego podłączenia do konta Insert. Edytowane 19 Lutego 2018 przez Tomasz Zalas Link to postu
Tomasz Zalas 0 Napisano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki o dopiero teraz udaje mi się aktualizować wersję, Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 19 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki 2 godziny temu, Tomasz Zalas napisał: to prawda, mam wersję 15.0.0., aktualizację rachmistrza mogę wykonać?, z poziomu Subiekta nie pobiera mi aktualizacji, wystąpił błąd, w dzienniku błędów: Należy dokonać ponownego podłączenia do konta Insert. teraz zauważyłem że na rachmistrza mam aktywny abonament, na subiekta już nie, czy w tym może być problem? Nie wyśle Pan poprawnego pliku JPK_VAT w wersji 3-ciej. Musi Pan zaktualizować program do wersji co najmniej 18-tej. Jeżeli program nie pobiera aktualizacji, to aktualizację można pobrać bezpośrednio ze strony InsERT: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html Link to postu
Tomasz Zalas 0 Napisano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki (edytowane) tak właśnie zrobiłem, pobrałem aktualizację ze strony po aktualizacji nie mogę otworzyć rachmistrza - mam tylko 2014 rok zginęło wszystko z subiektem jest ok, Edytowane 19 Lutego 2018 przez Tomasz Zalas Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki Proszę o: Zrzut ekranu z logowania (wybór podmiotu) do Rachmistrza nexo; Zrzut ekranu z logowania (wybór podmiotu) do Subiekta nexo; Zrzut ekranu uruchomionego Programu serwisowego nexo. Chodzi o stwierdzenie czy czasem nie posiada Pan więcej niż jedną bazę danych. Link to postu
Tomasz Zalas 0 Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki (edytowane) dodzwonilem się na infolinię, udzielono mi pomocy, dziękuję za pomoc. Edytowane 20 Lutego 2018 przez Tomasz Zalas Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki 4 minuty temu, Tomasz Zalas napisał: wczoraj dwie godziny na infolinii i się nie dodzwoniłam, teraz też próbuję. posiadam Ale proszę te zrzuty umieścić tutaj na forum - postaramy się wyjaśnić problem:) Link to postu
Tomasz Zalas 0 Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w JPK - błąd wysyłki problem wyjaśniony, dziękuję bardzo. Link to postu
Polecane posty