Skocz do zawartości

JPK - błąd wysyłki

Polecane posty

2 godziny temu, Tomasz Zalas napisał:

to prawda, mam wersję 15.0.0., aktualizację rachmistrza mogę wykonać?,

z poziomu Subiekta nie pobiera mi aktualizacji, wystąpił błąd, w dzienniku błędów: Należy dokonać ponownego podłączenia do konta Insert.

teraz zauważyłem że na rachmistrza mam aktywny abonament, na subiekta już nie, czy w tym może być problem?

Nie wyśle Pan poprawnego pliku JPK_VAT w wersji 3-ciej. Musi Pan zaktualizować program do wersji co najmniej 18-tej. Jeżeli program nie pobiera aktualizacji, to aktualizację można pobrać bezpośrednio ze strony InsERT:

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...