Adam G 23 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją W dniu dzisiejszym po aktualizacji do 19.1.0 pojawił się problem z jednym użytkownikiem. Pierwsze uruchomienie po aktualizacji norma instalacja, ponowne uruchomienie i tu zaczynaja się schody. Nexo cały czas pobiera dane (średnio 3-4Mb/S) sytuacja trwa tak od godziny 11. Jak co jednostka pracuje Win 10 Home x64 i aktualnej wersji .Net 4.7.1 Liczę na szybką odpowiedz. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją 35 minut temu, Adam G napisał: Nexo cały czas pobiera dane (średnio 3-4Mb/S) sytuacja trwa tak od godziny 11. Czy to znaczy, że podmiot nexo zaktualizował się i pobiera jakieś dane z internetu czy jest problem z aktualizacją tego podmiotu? Link to postu
Adam G 23 Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją (edytowane) Nie jest to końcówka. Na serwerze aktualizacja przebiegła bez problemu. 40 innych końcówek również bez problemu. PS Inne komputery w dokładnie tej samej konfiguracji sprzętowej również bez problemu. Edytowane 20 Lutego 2018 przez Adam G Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją Wygląda na to, że z jakiegoś powodu ta końcówka ma problem z pobraniem binariów z bazy dystrybucyjnej na serwerze. Przy pobieraniu (średnio 3-4Mb/S) po kilku minutach powinna je mieć "u siebie". Może jakieś przydatne informacje znajdą się w logu tej końcówki ...\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs albo ...\AppData\Local\InsERT\Logs Link to postu
Adam G 23 Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją Logi będę miał w wersji okrojonej. Gdzieś kiedyś ktoś polecał na problemy usuwać folder z AppData. Za chwil kilka podeślę log. Link to postu
Adam G 23 Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją 20-02-18 12:51:03 2108 *****START********************************************************************** 20-02-18 12:51:03 2108 InsLauncher - wersja 19.1.0.2522 20-02-18 12:51:03 2108 Parametry: Nexo/Gratyfikant 20-02-18 12:51:04 2108 Serwer jest zapamiętany. 20-02-18 12:51:04 2108 Uruchamianie GUI. 20-02-18 12:51:50 2108 Sprawdzanie dostępności aktualizacji. Wersja zainstalowana: 19.1.0.2522. Wersja w bazie dystrybucyjnej: 19.1.0.2522 20-02-18 12:51:59 2108 Wybrana baza produktowa - Nexo_***. 20-02-18 12:52:00 2108 Wgrywanie pakietów: Nexo-19.1.0.2522, Moria-19.1.0.2522, MoriaQueryCache-19.1.0.2522, MoriaLauncher-19.1.0.2522, MoriaDemoData-19.1.0.2522, InsERT.Moria.ModelDanych_***56fb6b7453194a65935ec695-19.1.0.2522 20-02-18 12:59:03 6700 *****START********************************************************************** 20-02-18 12:59:03 6700 InsLauncher - wersja 19.1.0.2522 20-02-18 12:59:03 6700 Parametry: Nexo/Subiekt 20-02-18 12:59:03 6700 Serwer jest zapamiętany. 20-02-18 12:59:03 6700 Uruchamianie GUI. 20-02-18 12:59:21 6700 Sprawdzanie dostępności aktualizacji. Wersja zainstalowana: 19.1.0.2522. Wersja w bazie dystrybucyjnej: 19.1.0.2522 20-02-18 12:59:26 6700 Wybrana baza produktowa - Nexo_***. 20-02-18 12:59:26 6700 Wgrywanie pakietów: Nexo-19.1.0.2522, Moria-19.1.0.2522, MoriaQueryCache-19.1.0.2522, MoriaLauncher-19.1.0.2522, MoriaDemoData-19.1.0.2522, InsERT.Moria.ModelDanych_***56fb6b7453194a65935ec695-19.1.0.2522 Jak co w logu została zamaskowana nazwa firmy. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją Niestety ten log potwierdza tylko, że InsLauncher rozpoczyna pobieranie binariów z bazy dystrybucyjnej, zawartość ...\AppData\Local\InsERT\Logs mogła by ewentualnie powiedzieć co dzieje się po poprawnym ich pobraniu. Wygląda to na jakiś problem sieci z kopiowaniem tych pakietów albo problem z ich zapisem do katalogu ...\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\NazwaPodmiotu\Binaries Nie znam specyfiki Pana środowiska więc ciężko strzelać czy to zarządzanie dostępem użytkownika do tego zasobu, antywirus ... Jeśli uda się znaleźć przyczynę będę wdzięczny za informację. Usuwanie ...\AppData\Local\InsERT\Deployments faktycznie w pewnych przypadkach może pomóc ale usuwanie całego ...\AppData\Local\InsERT nie wniesie nic nowego poza tym, że utraci się zawartość logów i plików z ewentualnymi szczegółami błędów. Link to postu
Adam G 23 Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją Mówi Pan antywirus, trzeba sprawdzić tylko wydaje się to troche dziwne przy korzystaniu z jednego programu w całej firmie, a problem występuje tylko na jednej końcówce. Ale jutro sprawdzę i dam znać. PS: Po godzinie walki z programem z pracownikiem za plecami nie zwraca się uwagi na konieczność zachowania logów. Jeszcze tak z obserwacji, patrząc co się dzieje z systemem podczas próby uaktualnienia bibliotek. Podczas obserwowania w monitorze zasobów dla dysku pojawia się proces nexo który odczytuje dane przez jakieś 5s i po tym się wyłącza. Jak co bo w sumie nie napisałem, mimo pobierania danych przez program żadne dane nie są zapisywane na komputerze. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją Dziwne jest to, że powiodło się na tylu końcówkach a problem jest na tej jednej. Ten proces o którym Pan pisze to Launcher czy Subiekt? Czy jest cokolwiek w katalogu ...\AppData\Local\InsERT\Logs? Link to postu
Adam G 23 Napisano 21 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją W katalogu znajduje się tylko luncher i logi. Folder dla deployments został utworzony, ale jest pusty. Proces nazywa się InsLuncher.exe Jak co nie korzystamy z plików startowych stworzonych w programie serwisowym. Link to postu
Adam G 23 Napisano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 w Problem z aktualizacją Dziękuję Panie Tomaszu za pomoc w rozwiązaniu problemu. Wersja TL:DR Pomogło skopiowanie danych z innej maszyny. Wersja pełna z nadzieją, że komuś może się przyda. Problem z aktualizacją udało się rozwiązać kopiując dane z innej maszyny która przeszła aktualizację bez problemu. Zostały skopiowane dane z ...\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\ Został skopiowany folder z plikami utworzonymi po wgraniu ostatniej aktualizacji wraz z zawartością. Następnie skopiowano je na "wadliwą" maszynę. W rozmowie Pan Tomasz polecił skopiowanie również zawartości folderu .zip-cache, choć bez tego program uruchomił się bez problemu. Panie Tomaszu jeszcze raz dziękuję za pomoc z tym problemem. Dla potomnych jeszcze parę propozycji rozwiązań które zaproponował Pan Tomasz 1. Sprawdzenie możliwości zapisu jakichkolwiek plików w folderze \AppData\Local\InsERT\ 2. Możliwy konflikt z antywirusem(false-positive) 3. Uruchomienie programu i zmiana użytkownika w wyborze serwera z którym chcemy się połączyć na sa 4. Stworzenie pliku startowego z użytkownikiem serwera sa 5. Możliwy brak miejsca na dysku 6. Ponowne uruchomienie maszyny ? Link to postu
Adrianna B 0 Napisano 1 Marca 2018 Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Problem z aktualizacją Witam. U nas występują również problemy z poprawnym działaniem po aktualizacji od wersji 19 0 0. To tej wersji raz mieliśmy problem z aktualizacją na serwerze. Pomogło przywrócenie poprzedniej bazy danych i ponowna aktualizacji. Aktualizacja 19.1.0 przebiegła prawie bez problemu (tak nam się wydawało) Aktualizacja 19.1.1 znów problem i przywracanie bazy danych + ponowna aktualizacja. I tu znaleźliśmy problem (na razie 1) Mianowicie nie możemy wystawić kompensat. Pomimo istnienia wzajemnych zobowiązań nie można wystawić kompensaty ani z poziomu Rozrachunków, ani wchodząc bezpośrednio do Kompensat. Nie pomaga konserwacja bazy. Cofając się do wersji 19 0 0 wszystko jest ok, kompensaty działają prawidłowo, przywracając bazę 19 1 0 już nie działają. Czy ktoś miał lub ma podobny problem? Jak można go rozwiązać? Od wersji 19 0 0 mamy już mnóstwo wystawionych dokumentów rozliczeń itp więc przepisywanie od nowa dokumentów jest nie możliwe ze względu na czasochłonność. Link to postu
Rafał Płaszewski 365 Napisano 2 Marca 2018 Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 w Problem z aktualizacją Dzień dobry, Prawdopodobnie ma Pan ustawiony Rozdzielny model pracy z rozrachunkami. W wersji 19.1.0 zmienił się sposób działania kompensat w przypadku gdy wyłączony jest parametr "Zezwalaj na rozliczanie rozrachunków księgowych z nieksięgowymi". Można go włączyć przy modelu Mieszanym lub wybrać model Wspólny. W przypadku gdy pracujemy tylko na Subiekcie domyślne włączony jest tryb pracy Wspólny z zaznaczonym parametrem. Link to postu
Adrianna B 0 Napisano 2 Marca 2018 Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 w Problem z aktualizacją Dziękuję bardzo za odpowiedź i pomoc. Teraz działa wszystko jak należy. Szkoda tylko, że infolinia o tym nie wie Link to postu
Adam G 23 Napisano 12 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2018 w Problem z aktualizacją Panie Tomaszu problem powrócił jak co mam pełny log(podeślę w wiadomości prywatnej) Jak co sytuacja trochę inna problem pojawił się po wczorajszych aktualizacjach Windowsa, problem jest ten sam pobiera dane a ich nie zapisuje. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2018 w Problem z aktualizacją (edytowane) Czy pomaga "ręczne" wkopiowanie tych plików we właściwe miejsce? Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez Tomasz Padarz Link to postu
Adam G 23 Napisano 12 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2018 w Problem z aktualizacją Jak najbardziej rozwiązało to problem, Dopowiem jeszcze tak: 1. Problem pojawił się rano, wszystkie produkty lini Nexo jak i program serwisowy nie był w stanie wystartować(możliwy problem z aktualizacją Windows, ale tylko jeden użytkownik miał ten problem) 2.Usuniecie danych z User/***/Local/InsERT(tym razem zrobiona kopia) 3. Nadal brak możliwości uruchomienia, 4. Reinstalacja nexo, konfiguracja parametrów podłączenia i znany problem z nieskończonym pobieraniem danych 5. Skopiowanie danych do \AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\ (rozwiązanie problemu) Niestety ponieważ jest to użytkownik w oddziale dopiero po południu będę miał szansę skopiować całą zawartość Local jak jutro będę miał u siebie podeślę Panu cokolwiek będzie Pan potrzebował. Link to postu
Polecane posty