Łukasz Saładonis 6 Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 w Problem z wysyłką e-mail. (edytowane) Dzień dobry czy spotkaliście się Państwo z problemem wysyłki poczty e-mail w gestorze nexo?? Przesyłam poniżej błąd. Niestety nie udało mi się otrzymać odpowiedzi co mam zrobić na infolinii insert. Posiadam hosting z firmy az.pl. Pocztę mogę wysyłać poprzez klienta az.pl więc problem najprawdopodobniej leży po stronie gestora. W załączeniu przesyłam też prt sc z konfiguracji. Edytowane 10 Marca 2018 przez Łukasz Saładonis Aktualizacja Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 w Problem z wysyłką e-mail. Sprawa sama się rozwiązała. Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 w Problem z wysyłką e-mail. Dzień dobry, dobrze wiedzieć, że udało się Panu rozwiązać problem. Błąd, który Pan widział był zwracany przez Pana serwer, a co było nie tak? Tutaj potrzebowalibyśmy minimum logów od Pana. Logowanie można włączyć w Konfiguracja--->Parametry klienta poczty--->Konfiguracja logów. Jeszcze napiszę, że proponowałbym Panu albo usunąć screeny albo je lekko "zamazać" - sporo danych osobowych jest na tych screenach. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 10 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2018 w Problem z wysyłką e-mail. Dane które były w poście to moje prywatne dane. Cieżko powiedzieć gdzie był problem. Tak jak napisałem problemu nie było kiedy pocztę wysyłałem z klienta poczty od az.pl. Problem zniknął mniej więcej po 24 godzinach. Kontaktowałem się z az.pl stwierdzili że u nich jest wszystko ok. Link to postu
Polecane posty