Skocz do zawartości

Newsletter, Mailer, Autoresponder

Polecane posty

Jak wiemy są to podstawowe narzedzia marketingowe i grzechem byłoby z nich nie korzystać.

 

1. Newsletter:

 

Możliwość zapisania się do newslettera poprzez:

a) Strefe

b) Skrypt umieszczony na aukcji (autotekst?) - chociaż nie wim czy Alledrogo by się nie przyczepiło.

c) Email (wpisanie np. "tak" w treści maila co rozpoznawało by Sello)

 

2. Mailer:

 

Skoro mamy już klienta zapisanego do newslettera powinniśmy mieć możliwość prowadzenia kampani mailingowych.

a)Wysyłanie maili w częścich (np. poradnik podzielony na kilka części zaprogramowany na wysyłanie 1 części dziennie)

b)Przyporządkowanie klientów do różnych grup (np. stały klient, VIP itp).

c)Autoteksty (np. Witaj [imieKlienta])

d)Wybieranie aukcji jakich dotyczy oferta (np drogi kliencie , dziś kupisz u nas 10% taniej na poniższych aukcjach i tu linki do wybranych aukcji)

e)Programowanie czasu wysyłania mailingu.

 

3. Autoresponder

 

Proste narzędzie , które automatycznie odpowiada na otrzymane maile. Jeżeli np. wyjeżdzamy na weekend wpisujemy "drogi kliencie odpisze dopiero po weekendzie". Świadczy to o profesjonalnym podejściu do naszego klienta.

Wiem że takie narzędzie dodawane jest prawie do każdego konta mailowego, ale w naszym przypadku moglibyśmy używać autotekstów z sello i innych danych zgromadzonych w bazie.

Dobrze by było gdyby dało się zaprogramować autoresponder na odpowiadanie zależne od treści jaką otrzymuje (np. jeżeli w treści maila jest że aukcja dotyczy takiej a takiej aukcji to narzędzie odpowie zgodnie z wcześniej zaprogramowanym schematem)

Link to postu

popieram ta opcje w 100% mialem nawet pisać o niej.

Ale ja bym dodał jeszcze możliwosc taka. nastomiast niektórzy sprzedawcy sprzedaja w roznych dziedzinach np. w sex i ciuchy dla dzieci na jednym koncie.

Teraz przydaloby sie tak aby tych kupujacych rozdzielić na glowne kateorie w allegro. aby osoba ktora kupila ciucha nie dostala reklamy z wibratorem

Link to postu
  • 3 miesiące temu...

Świetny pomysł, podpisuję się.

Ale uwaga: to że klient kupił u nas, nie znaczy że zgadza się otrzymywać niezamówione treści reklamowe - MOŻE GO TO RAZ NA ZAWSZE ZRAZIĆ DO ZAKUPÓW U NAS !

Jeżeli ma być taka opcja, to potrzebne będzie nowe pole TAK/NIE w bazie klientów - Newsletter i możliwość zapisu przez strefę.

 

Pozdrawiam

Darek

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...