Skocz do zawartości

Strefa - ticket system

Polecane posty

Żadnych więcej dzikich maili - zadaj pytanie, weź bilecik, siedź na D i czekaj na odpowiedź a nie pisz 30 maili dziennie o to samo!!

To rewolucyjny pomysł, wiem (skromny cholera jestem, nie?  ;D), ale może być jakimś sposobem na sensowną realizację korespondencji z wieloma klientami naraz. Oczywiście w samej aplikacji wsparcie dla tej technologii: odpowiedź w aplikacji, wysyłana na strefę gdzie klient sobie odczytuje i odpowiada.

Jedną z ogromnych zalet takiego systemu jest cała historia korespondencji z danym klientem na dany temat w jednym miejscu, ułożona chronologicznie.

 

Pozdrawiam

Darek

Link to postu

Hmm, numerek, czemu nie. Jak w banku hehe. Mogło by się faktycznie przydać.

Tylko jedno ale..

Nie przez strefe! Pisanie maili prze strefe to raczej utrudnienie dla klienta niż ułatwienie.

Taką funkcję móglby realizować autoresponder

http://forum.sello.pl/index.php?topic=542.0

 

Klient w automatycznym mailu dostawałby swój numer w kolejce  z możliwościa sprawdzania postępu na strefie.

Historia korespondencji już teraz jest dostępna (przynajmniem mam taką nadzieję że działa bo ja póki co korzystam z Opery). Chociaż brak porządnych mechanizmów wyszukiwania.

 

Link to postu

Chyba masz rację. Strefa byłaby dodatkowym ogniwem. Ale z drugiej strony korzystam z takiego czegoś u mojego providera. Jak coś do nich mam, loguję się na moje konto, robię ticket, określam jego ważność, a oni mi odpowiadają i wiadomość przychodzi mi na maila, a historia zapisuje się na serwerze.

 

Ale z tym responderem to niezły pomysł tylko przydałby się skrypcik numerujący te bileciki. Wyglądałoby to tak:

Klient wysyła do Ciebie maila z jakimś pytaniem. Autoresponder odpowiada mu coś w tym stylu: #12345 [temat wiadomości]

 

Szanowny kliencie,

To jest automatyczna wiadomość, która oznacza że [sprzedawca] otrzymał Twoją wiadomość i odpowie najszybciej jak to możliwe.

I oczywiście jeszcze jakaś notka żeby klient zawsze w temacie miał ten numerek który ma.

 

Wtedy w aplikacji "prosty" (w sensie idei) mechanizm grupujący wiadomości w wątki o nadanym numerze i temacie. Wątki by miały możliwość dodania własnej notatki i zmiany statusu. Np jeśli temat został wyczerpany - wątek zostaje zamknięty i przeniesiony do zakładki zamkniętych wątków. Podział modułu wiadomości: wątki nowe, wątki otwarte, wątki zamknięte.

 

EDIT: Ewentualnie jeszcze wątek oczekujące przewidziany na tego typu scenariusz, że np towar w przesyłce został uszkodzony i mam klientowi coś dosłać w zamian ale czekam na dostawę. Tutaj jak znalazł ta opcja własnej notatki.

 

Co na to Sello Team ? Czy ten pomysł brzmi w miarę klarownie i w miarę realnie do wykonania ?

 

Pozdrawiam

Darek

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...