Skocz do zawartości

proszę o pomoc w kwestii konfiguracji SELLO

Polecane posty

1.Pewnie coś shcrzaniłem - ustawiłem w Administracja/subiektgt/dokumenty by autoamatycznie dodawał do transakcji koszt wysyłki - wybrałem go z listy i jest już przeniesiony z SGT do SELLO jednak nie wchodzi do transakcji - dłaczego - co zrobiłem źle

2. Chciałem uruchomić w końcu strefę sello by sprawdzić jak działa (ostatnio to robiłem we wrześniu zeszłego roku) - niestety mam podać jakiś kod rejestracyjny - ale nie wiem gdzie go znaleźć - proszę o poradę

pozdrawiam

Maciej

Link to postu

1.Pewnie coś shcrzaniłem - ustawiłem w Administracja/subiektgt/dokumenty by autoamatycznie dodawał do transakcji koszt wysyłki - wybrałem go z listy i jest już przeniesiony z SGT do SELLO jednak nie wchodzi do transakcji - dłaczego - co zrobiłem źle

gdzie nie wchodzi do tej transakcji, jak to sprawdzasz, najlepiej byłoby napisać krok po kroku co jest wykonywane

 

2. Chciałem uruchomić w końcu strefę sello by sprawdzić jak działa (ostatnio to robiłem we wrześniu zeszłego roku) - niestety mam podać jakiś kod rejestracyjny - ale nie wiem gdzie go znaleźć - proszę o poradę

proszę wysłać e-mail z nazwą firmy, nipem, nazwą konta w serwisie na sello@insert.com.pl

Link to postu

witam

po pobraniu transakcji z allegro liczyłem na to, że koszt zaznaczony w ustawieniach doda się jako pozycja do pobranej transakcji - niestety nie dodaje jej tam jako pozycja automatycznie a tym samym musze tracić czas i dodawać z ręki taką informację. w pozycji transport nie powinno się dodawać gdyż jak Pamiętam jest to miejsce zastrzezone dla kosztu podanego w aukcji. Co zrobić by uruchomić tą usługę

pozdrawiam i z góry dziękuję

Link to postu

Czy jest mozliwość zmiany tego stanu rzeczy?

Problem jest nastepujacy:

1. Klient kpuje towar na ALLEGRO

2. Otrzymujemy z Allegro informacje do SELLO o zakupie

3. Wysyłany jest mail zarejestrowano transakcje (ponieważ nie dodaje się automatycznie koszt wysyłki do transakcji to trzeba to zrobic ręcznie i wysłać recznie kolejnego maila - strata na transakcji ok 1 minuty)

4.  Wysyłam maila całkowity koszt transakcji

5 . Kliewnt płaci za transakcje

6. Wystawiamy dokument sprzedazy na który wchodzi koszt wysylki dodany ręcznie i automatycznie - nalezy jeden usunąć

 

Generalnie funkcja kompletnie nieprzydatna

 

uprzedzając odpowiedź

1. W mailu zarejestrowano zamówienie robię dopisek do podanej kwoty nalezy doliczyc xxx zł tytłem kosztów przesyłki

2. Klient wpłaca pieniążki

3. Zaznaczając płatność robi się problem gdyz kwota wplacona przez klienta odbiega od wartosci podanej przez sello. Nie bedzie widać np niedopłaty klienta

 

tzn, że to też nie jest rozwiązanie...

 

Tym saym pozostaje wyłączenie dodawania automatycznego kosztu wysyłki oraz robienie tego ręcznie - tym samym tracimy czas a funkcja okazuje się nieprzydatna ;-(

 

Proponowałbym przemyslenie raz jeszcze tego rozwiązania

pozdrawiam

P.S.

na nowym temacie kolejne zapytanie w innj kwestii

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...