marekl 0 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 w Rozpoczęcie pracy z Sello. Witam! W związku z tematem mojego wątku zwracam się o pomoc: chciałbym do wsparcia swojej działalności na Allegro (3 konta) użyć Sello. Nie mam zbyt dużych wymagań co do tego programu: potrzebuję wysyłać maile powiadamiające klientów o statusach transakcji, księgować wpłacane kwoty, przygotować wydruki listów przewozowych. Proszę o pomoc dotyczącą niezbędnej konfiguracji i wprowadzenia w "arkana" obsługi. Oczywiście jestem też przygotowany na gratyfikacje finansową dla POMOCNIKA Proszę o kontakt na mój e-mail. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.