Maverick 2 Napisano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 w Problem z uruchomieniem Sello po aktualizacji Witajcie, Miałem wersję 1.3.4 i zaktualizowałem ją do 1.3.6 i teraz nie mogę otworzyć Sello Przy uruchamianiu zaznaczam kwadracik "wyłącz autentykację windows" i dostaję informację, że trzeba zaktualizować bazę. Ale chyba hasła do bazy zapomniałem, który jest potrzebny do aktualizacji. Co w tym przypadku powinienem zrobić? Mam Microsoft SQL Server 2005. Tomek Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 w Problem z uruchomieniem Sello po aktualizacji może hasło jest puste - warto sprawdzić, a jak nie to proszę wysłać e-mail na sello@insert.com.pl z linkiem do tematu Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.