nikki 0 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 w strefa sello witam czy strefa sello działa poprawnie bo u mnie pokazuje się coś takiego Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszej firmie. Informujemy, że status realizacji transakcji można sprawdzić na stronie: . Na stronie transakcji można również zmienić adres wysyłki towaru, wysłać prośbę o wystawienie faktury VAT lub dodać uwagi, które bezpośrednio trafią do sprzedawcy. Aktualność informacji wysłanych na stronę można określić po dacie ostatniej modyfikacji, która znajduje się w dolnej części strony. Zapraszamy ponownie na nasze aukcje powinna pokazać się link do strony dla klienta a nie pokazuje się co jest nie tak Cytuj Link to postu
aztek 0 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 w strefa sello Prawdopodobnie masz wyłączoną synchronizację ze strefą sello, należy ustawić automatyczną synchronizację ze strefą sello np. co 5min lub uruchomić taką synchronizację ręcznie (wyślij/odbierz dane ze strefy sello), wtedy wygeneruje się link i będzie on dołączany do tej wiadomości. Cytuj Link to postu
nikki 0 Napisano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 w strefa sello ok dzięki działa Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.