KaMiLeOn 0 Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 w Anulowanie sprzedazy??? Jak to zrobic? Witam.. Nie bardzie wiem jak poradzic sobie z klientem ktory zrezygnowal badz poprostu przestal sie odzywac.. Myslalem ze wystarczy ze klikne status anulowany i bedzie ok.. ale problem pojawia sie gdy status sprzedazy pokazuje mi kwote paczek oczekujacych na oplacenie oraz na pobrania. Kiedy zmieniam status na anulowane to kwota w linijce oczekujace na platnosc nie zmniejsza sie i po kilku takich zabiegach pokazuje bzdury i nie wiem na ile pieniedzy czekam i ile mam w pobraniach bo czasami tez ktos sklania sie ku pobraniu i nie odbiera przesylki i tez zmnieniam status na anulowane i nie odejmuje.. Moge oczywiscie kliknac zarejestruj pelna wplate ale tez jest to bez sensu bo chcac kiedys cos sprawdzic bede myslal ze tranzakcja doszla do skutku. Inna sprawa jest zwrot prowizji.. czy sello potrafi automatycznie zwrocic sie do allegro po zwrot prowizji? Dzieki z gory i pozdrawiam Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 w Anulowanie sprzedazy??? Jak to zrobic? Sello nie potrafi upomniec sie o FZP. Problem zlego liczenia jak anulujemy transakcje byl juz poruszany wielokrotnie, ale ekipa nic w tej sprawie nie robi Cytuj Link to postu
sklep@acaro.pl 0 Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 w Anulowanie sprzedazy??? Jak to zrobic? ja tam zeruje wszystkie wartosci wtedy i jest git...łopatologicznie zamykam transakcję i nie ma problemu z liczeniem błędnym Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.