Skocz do zawartości

Organizacja Pracy

Polecane posty

Witam serdecznie wszsytkich użżytkowników jak i Team Sello,

 

Mam pewną propozycję dla waszego programu, która z pewnością podniesie waszą renomę oraz będzie bardziej przydatna większym firmom.

 

Mianowicie zarządzanie pracą. Jako, że jestem informatykiem w dużej firmie sprzedającej na allegro to mogę powiedzieć czego może nam brakować.

 

Do czego zmierzam ?

Przydatne było by wprowadzenie ograniczeń

przykład.

Nad zamówieniami z allegro pracują 3 osoby.

Jedna z nich jest ^kierwoniczką i przydziela aukcję do zrobienia przejrzenia.

W przypadku 1000 aukcji tygodniowo jedna osoba nawet przy programie sello nie da rady.

Gdybyście wprowadzili możliwość przydzielenia uprawnień dla konta które może przydzielać jakaś ilość aukji to :

 

- Kazda z pracownic widziała by tylko aukcje które ma zweryfikować

- ^Kierowniczka mogła by przydzielać aukcje zaznaczając po połowie

 

Niesie to bardzo wielki pozytywny efekt : możliwość realizacji pilnych zaległych zamówień.

 

Oczywiście wiąże się z tym wiele innych funkcji jak np cofnięte zamówienia ( bez wpłaty bądź niepotwierdzone )

 

To chyba na tyle

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

 

 

Link to postu

Ja obsługuję sam ok 3000 aukcji miesięcznie i zajmuje mi to ok 1 godziny pracy dziennie.

 

Dlaczego tak mało czasu idzie na obsługę tylu aukcji?

Podstawowa przyczyna: żadnej korespondencji przez email !

Klient otrzymuje informację po wygraniu aukcji że nie ma ZADNEJ potrzeby pisania jakichkolwiek listów. Gdy zakończy zakupy w kilku aukcjach - ma powiadomić o tym w uwagach na stronie transakcji dotyczącej OSTATNIEGO zakupu, Wówczas dopiero dostaje numer konta i podsumowanie. Z tego powodu płatności są poprawnie identyfikowane przez mSzmal

 

Moja praca przy kompie to jedynie ręczne wysyłanie podsumowań oraz powiadomień o wpłatach i zrobienie wydruku nalepek adresowych i listy wysylkowej

 

Wprowadzenie PZA w każdej aukcji dodało troche roboty bo trzeba je recznie wprowadzac do Sello

 

Gdyby Sello mialo 2 poniższe opcje to wogole juz nie potrzebna bylaby zadna obsluga przez czlowieka:  ;D ;D

 

1. Na każdej stronie strefy Sello przycisk "Podsumj zakupy" - Sello po odczytaniu takiej informacji grupowaloby wszystkie nieoplacone aukcje kupującego i wysylalo by mu email z podsumowaniem

 

2. PZA byloby automatycznie ksiegowane tak jak wpisy z mSzmal i po stwierdzeniu zmiany wysyłany byłby list z powiadomieniem do klienta

 

Te 2 rzeczy wystarczą by obsługa klienta odbywała się w pełni automatycznie, bez kierowniczki i pracowników :)

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...