beach-culture 5 Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 w DOTYCZY: EMAIL Z ALLEGRO: DANE DO WYSYŁKI Witam wszystkich i proszę o pomoc: jest chyba mały zong.. czasem klienci mają na allegro po dwa adresy: np: Dane do wysyłki: Monika Kxxxxx Estee Lauder Poland Sp. Z o. o. Ul. Postępu 21 B 02-676 Warszawa Dane Kupującego goxxxx (17): Monika Kxxxxx Wxxxxx x/80 02-xxx Warszawa problem jest taki: a) do sello idzie adres dane do wysyłki (estee lauder poland.. etc) b) na nasz email przychodzi natomiast formularz gdzie klient wybrał adres drugi -z danych kupującego (czyli ten: Monika Kxxxxx Wxxxxx x/80 02-xxx Warszawa) niestety w formularzu jest informacja: Z ustawień konta Allegro (brak info o zmianie adresu) ....mając taką informację od allegro nie sprawdzamy już adresu w sello.. inaczej trzeba by porównywać kazdy adres z emailem i z sello. Jak Wy sobie radzicie z takim problemem? allegro informuje nas o zmianie adresu tylko wtedy gdy klient wpisał inny w formularzu.. ale nie informuje nas gdy klient wybrał swój drugi adres już wpisany wcześniej na swoim koncie... Pozdrawiam serdecznie Michal Cytuj Link to postu
axelhorn 21 Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 w DOTYCZY: EMAIL Z ALLEGRO: DANE DO WYSYŁKI Ja, ponieważ ani Sello ani tym bardziej Allowi nie ufam w 100%, czytam FODy i porównuję z tym, co jest w transakcji. Niestety. p.s. a i tak klienci potrafią mimo wszystko zamieszać. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.