Michał S 0 Napisano 7 Października 2016 Udostępnij Napisano 7 Października 2016 w Komunikat o braku możliwości wysłania oferty e-mailem Witam nagle pojawił się komunikat jak niżej, podcza próby wysłania oferty do klienta (prawy klawisz myszy-wyślij oferte do klienta) Wcześniej tego nie było i moglismy wysyłac oferty za pośrednictwem poczty zewnętrznej (Outlock) Nadal możemy wysyłać załączniku w przypadku Zamówień od klineta. Skąd ten błąd? Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 w Komunikat o braku możliwości wysłania oferty e-mailem Witam, Przyczyną otrzymanego komunikatu jest najprawdopodobniej zaznaczony checkbox: Załącz ofertę w treści wiadomości e-mail, który znajduję się przy parametrach wydruków typu dokumentu Oferta. Zaznaczenie go skutkuje stworzeniem wiadomości z poziomu klienta poczty w gestorze. Jeśli użytkownik nie posiada skonfigurowanego konta pocztowego może rzeczywiście pojawić się taki komunikat jednakże nie nazwałbym go błędem Proponuję wyłączyć tą funkcję;) Poniżej screen z miejsca gdzie możemy go odnaleźć. Link to postu
Michał S 0 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 w Komunikat o braku możliwości wysłania oferty e-mailem Witam niestety u mnie nie ma tej opcji do odznaczenia Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 w Komunikat o braku możliwości wysłania oferty e-mailem Trzeba wejść w listę Typy dokumentów i tam znaleźć Ofertę Link to postu
Michał S 0 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 w Komunikat o braku możliwości wysłania oferty e-mailem ok. dziękuję Link to postu
Polecane posty