Skocz do zawartości

Błąd podczas odbierania - klient poczty

Polecane posty

Witam,

Wygląda na to, że błąd spowodowany jest przez opcję logowania zdarzeń w kliencie pocztowym. Powinna pomóc ewentualna zmiana folderu, w którym zapisywane są logi. Obecne miejsce zapisywania logów może być przepełnione, usunięte lub może nie mieć uprawnień do zapisu.

Proszę o dodanie do rejestru

Cytat

HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT Nexo\KlientPoczty\LoggingPath

 wpisu o wartości tekstowej wskazującej  na jakiś katalog na komputerze. Poniżej wysyłam screen jak to powinno wyglądać ^_^
Proszę nie dodawać nowego wpisu a ewentualnie edytować istniejący;) W ostateczności mógłby Pan w ostateczności ten wpis "LoggingPath" usunąć.

LoggingPath   Gnexo. Zmiana logowania.png

Edytowane przez Mariusz Jarowicz
Link to postu

Sam sobie ten problem chyba trochę wykreowałem bo gdy ostatnio miałem jakieś problemy z klientem poczty, polecono mi własnie przesłanie logów.

Wówczas - chyba zmieniłem lokalizacje zapisywania logów na dysk D: (a ten u mnie to dysk przenośny), który niedawno odpiąłem od mojego komputera.

 

Zmieniłem lokalizacje na  C:\1\ (folder o nazwie 1 który wczesniej utworzyłem) ale też nie chce działać - w załaczniku bład

 

Usunąłem więc zapis z kolumny dane nie zapisując gdzie ma zapisywać logi i teraz działa.

Pewnie bez podania lokalizacji logi w ogóle nie są zapisywane więc wolałbym tego uniknąć.

 

Czy czasem Nexo ma problem z utworzeniem nowego loga tylko powinienem stworzyć plik txt o nazwie jak miał poprzedni i wówczas on będzie nadpisywał?

 

 

error.jpg

Link to postu

Czy nie pracuje Pan przypadkiem na Windowsie 10? Ten system operacyjny ma bardzo wygórowane restrykcje w udzielaniu dostępu do katalogu na dysku C:\. Proponuję spróbować założyć folder przykładowo w "Moich dokumentach" lub innym "prawilnym" dla Windowsa miejscu.
Ewentualnie proszę spróbować wyłączyć kontrolę kont użytkowników w Panelu sterowania.

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Błąd podczas odbierania - klient poczty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...