Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 w Błąd podczas odbierania - klient poczty Witam, Mam błąd jak w załączniku. NEXO używam tylko testowo (dane przykładowe), konto działało wcześniej a teraz sypie właśnie takimi błędami. Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 w Błąd podczas odbierania - klient poczty (edytowane) Witam, Wygląda na to, że błąd spowodowany jest przez opcję logowania zdarzeń w kliencie pocztowym. Powinna pomóc ewentualna zmiana folderu, w którym zapisywane są logi. Obecne miejsce zapisywania logów może być przepełnione, usunięte lub może nie mieć uprawnień do zapisu. Proszę o dodanie do rejestru Cytat HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT Nexo\KlientPoczty\LoggingPath wpisu o wartości tekstowej wskazującej na jakiś katalog na komputerze. Poniżej wysyłam screen jak to powinno wyglądać Proszę nie dodawać nowego wpisu a ewentualnie edytować istniejący;) W ostateczności mógłby Pan w ostateczności ten wpis "LoggingPath" usunąć. Edytowane 14 Października 2016 przez Mariusz Jarowicz Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2016 w Błąd podczas odbierania - klient poczty Sam sobie ten problem chyba trochę wykreowałem bo gdy ostatnio miałem jakieś problemy z klientem poczty, polecono mi własnie przesłanie logów. Wówczas - chyba zmieniłem lokalizacje zapisywania logów na dysk D: (a ten u mnie to dysk przenośny), który niedawno odpiąłem od mojego komputera. Zmieniłem lokalizacje na C:\1\ (folder o nazwie 1 który wczesniej utworzyłem) ale też nie chce działać - w załaczniku bład Usunąłem więc zapis z kolumny dane nie zapisując gdzie ma zapisywać logi i teraz działa. Pewnie bez podania lokalizacji logi w ogóle nie są zapisywane więc wolałbym tego uniknąć. Czy czasem Nexo ma problem z utworzeniem nowego loga tylko powinienem stworzyć plik txt o nazwie jak miał poprzedni i wówczas on będzie nadpisywał? Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 18 Października 2016 Udostępnij Napisano 18 Października 2016 w Błąd podczas odbierania - klient poczty Czy nie pracuje Pan przypadkiem na Windowsie 10? Ten system operacyjny ma bardzo wygórowane restrykcje w udzielaniu dostępu do katalogu na dysku C:\. Proponuję spróbować założyć folder przykładowo w "Moich dokumentach" lub innym "prawilnym" dla Windowsa miejscu. Ewentualnie proszę spróbować wyłączyć kontrolę kont użytkowników w Panelu sterowania. Link to postu
Polecane posty