Skocz do zawartości

Program nie wysyła danych do ePłatności desk/3500

Polecane posty

Mam problem z terminalem. Po ostatniej aktualizacji subiekta nexo [do 43.2.1. (4380)] program przestał wysyłać płatność do terminala. Wcześniej było wszystko w porządku. Zamykałem dokument i synchronizacja działała, teraz pojawia mi się od raza opcja drukowania dokumentu. W programie SUZ i zakładce urządzenia po kliknięciu sprawdź połączenie wyskakuje informacja, że połączenie jest prawidłowe. Po kontakcie z serwisem terminala twierdzą, że wina leży po stronie subiekta. Co mogę z tym zrobić? Dodam, że w między czasie (wczoraj tj 19.03) zainstalowałem osobno najnowszy SUZ (16.15). Do wczoraj po aktualizacji Subiekta miałem wersję 16.14. Instalacja nowego SUZ nie przyniosła skutku. Jeśli to istotne to używam wersji PRO.

 

Pozdrawiam

Link to postu

Już wiem, że ani się sam nie pojawił ani sam nie zniknął.

Program nie wysyła info do terminala w momentach kiedy mój komputer (na zdjęciu PIOTR) jest wyłączony. Jak widać na zdjęciu serwerem terminala jest komputer PIOTR tj stanowisko klienckie. Serwerem powinno być stanowisko serwerowe tj NEXO komputer. Nie mogę znaleźć nigdzie opcji gdzie mógłbym to zmienić. Prośba o podpowiedź.

Terminal.jpg

Link to postu

Jeżeli dodał Pan urządzenie w aplikacji SUZ zainstalowanej na komputerze PIOTR to ten komputer musi być włączony. Proszę dodać ten terminal w aplikacji administracyjnej SUZ na komputerze o nazwie NEXO-KOMPUTER, a następnie dodać urządzenie w programie.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...